PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy! Zostałem bezrobotnym! › Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
  • Data: 2006-11-23 22:19:26
    Temat: Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
    Od: "Maciek Sobczyk - robotny, prawie ubezpieczony" <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Kordys napisał(a):

    > Nie chce wnikać, nie miejsce ku temu, w każdym razie ja takowe
    > ubezpieczenie sobie wykupiłem, bo boję się zależności od NFZ... jak bede
    > umierał to mnie zapiszą na badanie za pół roku... a chyba nie o to
    > chodzi :-(. W każdym razie mam kilkadziesiat tzw "placówek
    > kontraktowych" gdzie leczę się bezgotówkowo, lub też mogę iść do
    > dowolnego lekarza prywatnie a ubezpieczyciel oddaje mi pieniązki.
    Do specjalistów chodzę tylko prywatnie. Z tego samego powodu - nie chce
    mi się czekać i daje mi to ten komfort, że mogę sobie lekarza wybrać.
    Natomiast czasami zachodzi taka potrzeba jak np. dzisiaj. Potrzebuję
    recepty. Pilnie. Mój endokrynolog (tarczyca mi się sypie psiakrew)
    najwcześniej przyjmie mnie jutro. Tyle że jutro jestem we Wrocławiu, w
    sobotę koło Łodzi. W Niedzielę w Krakowie, co i tak jest bez znaczenia,
    bo w niedzielę on ma weekend. W poniedziałek zaglądam do rodzinnych
    Katowic tylko po to, by tuż po szkoleniu wyrwać do Nowego Sącza. I tak w
    kółko. Dlatego bardzo sobie cenię komfort w postaci lekarza rodzinnego,
    który jest tuż tuż i może pomóc, znając mniej więcej co i kiedy mi
    doskwiera.

    pozdrawiam
    Maciek