PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomocy: W kopercie czy w teczce

  • 1. Data: 2002-07-18 10:19:06
    Temat: Pomocy: W kopercie czy w teczce
    Od: <h...@p...onet.pl>

    Witam,

    Powinno się wysyłać CV i list motywacyjny w teczce A4 czy w większej kopercie -
    a może w zwykłej?
    I jeśli wysłałem aplikację do firmy miesiąc temu a oni ponownie szukają
    pracownika na podobne stanowisko, to czy ponownie wysłać aplikację czy
    cierpliwie czekać i mieć nadzieję iż znajdą moje wcześniejsze podanie na
    podobne stanowisko???

  • 2. Data: 2002-07-18 12:22:51
    Temat: Re: Pomocy: W kopercie czy w teczce
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Powinno się wysyłać CV i list motywacyjny w teczce A4 czy w większej
    kopercie -
    > a może w zwykłej?

    Z zalakowanym zlotym pudeleczku ;))
    Jasne, ze w zwyklej kopercie, tylko wiekszego formatu, zeby nie byla za
    bardzo "spuchnieta" :)

> [...]
    > pracownika na podobne stanowisko, to czy ponownie wysłać aplikację czy
    > cierpliwie czekać i mieć nadzieję iż znajdą moje wcześniejsze podanie na

    Zadzwon tam i powiedz, ze wyslales aplikacje wczesniej i zapytaj, czy Twoja
    kandydatura brana jest pod uwage.
    Powodzenia :)
    Iwonka

  • 3. Data: 2002-07-18 14:01:53
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Znając życie, to poprostu wiele kandydatów im nie odpowiada i szukają
    "złotego środka".
    Nawet Twój telefon nie wiele da, znam ich obiecywanie, itd..

    Pozdrawiam
    Wrangler