PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomocy !!

  • 31. Data: 2007-01-24 15:57:21
    Temat: Re: Pomocy !!
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Powiedz proszę, że żartujesz.
    > Czy niebezpieczeństwa czyhają na kobietę_tylko_w pracy?
    Nie żartuję. to realia 5 osobowej firmy mieszczącej się w dwóch małych
    pokojach w boiurowcu gdzie w jednym pokoju stoi ksero i dwie drukarki
    laserowe i okresowo pracują w miere stale przez np 4-5 godzin dziennie

    > A ołów ze spalin nie jest już niekorzystny?
    potężnie zmniejszyła się emisja. katalizatory są i nie ma na rynku benzyn
    ołowiowych.

    > To, co opisujesz, jest czystą paranoją i po prostu nie ma nawet sensu tego
    > komentować.
    Nie. to są przykłady :) Dobre jak każde inne. Istnienie innych zagrożeń nie
    oznacza że te przytoczone należy zbagatelizować
    --
    Jackare

  • 32. Data: 2007-01-24 16:02:17
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Any User [Wed, 24 Jan 2007 15:20:40 +0100]:

    > Poznan to przede wszystkim oszczednosc i gospodarnosc.
    > Ponoc slynna w calym kraju...

    Taak... tylko nazywana jakoś tak... sknerstwem? ;-)

    > Jedyne, co mam (a przynajmniej tak uwazam), to sklonnosc
    > i nawyk do pomagania innym, poprzez przekazywanie im swoich
    > doswiadczen.

    Lepiej na tym wyjdą jak ten odruch w sobie stłumisz.

    Kira

    --
    /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ * WindowsWC * GoogleKaida * Apple w PL *

  • 33. Data: 2007-01-24 16:12:49
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Any User napisał(a):
    > Jedyne, co mam (a przynajmniej tak uwazam), to *sklonnosc i nawyk do
    > pomagania innym*, poprzez przekazywanie im swoich doswiadczen. Uwazam, ze
    > taka metoda pomocy zmusi ich do maksymalnego wysilku i rozwoju zawodowego.
    ROTFL
    --
    badzio

  • 34. Data: 2007-01-24 16:15:06
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Nixe napisał(a):
    > Może jeszcze napiszesz, że zwalniasz każdego pracownika, któremu urodzi
    > się dziecko, bo nie czujesz potrzeby finansowania go (dziecka)?
    Wcale bym sie nie zdziwil. Bydlejaki juz kiedys dawal do zrozumienia ze
    dalby pracownikowi urlop z okazji narodzin potomka (zeby mogl np odwiezc
    zone do szpitala i uczestniczyc w porodzie) ale musialby byc o tym
    poinformowany z duzym wyprzedzeniem (dokladna data) - wg bydlejakiego
    porod to jak sylwester - jest zawsze o tej samej porze.
    --
    badzio

  • 35. Data: 2007-01-24 16:24:25
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-01-24 15:20, Any User napisał(a):

> [...]

    > Niedawno gdzies czytalem (chyba Puls Biznesu), ze Roman Karkosik ma
    > podobne nastawienie do podwladnych. I jego jakos nikt nie krytykuje...

    Roman Karkosik jest świetnym przykładem na krótkowzroczność takiego
    podejścia. W czasie bezprecedensowej hossy na giełdzie jego portfel
    topnieje w oczach, a on sam ma poważne problemy z prawem.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 36. Data: 2007-01-24 17:07:21
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Wed, 24 Jan 2007 11:51:49 +0100, Herakles <h...@b...pl> wrote:

    >Pracodawca ma obowiązek przedłużyć umowę w razie ciązy...

    O jaki okres?
    Do dnia porodu?
    Co w przypadku, kiedy umowa kończy się, powiedzmy, miesiąc po porodzie? Musi ją
    wtedy przedłużać czy nie?

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 37. Data: 2007-01-24 18:30:07
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > Żeby się w ogóle rodziły, a państwa na to nie stać!
    > Ale to jest problem głównie ubogich byznesmenów, w większych firmach to się
    > wkalkulowywuje, a kobieta, która wraca z macierzyńskiego albo odchodzi,
    > albo staje się niezastąpionym pracownikiem.

    Wiesz, ja bym nie miał absolutnie nic przeciwko kobietom w ciąży, ale na
    uczciwych zasadach, tj. nie jako wyłudzenie dodatkowych świadczeń,
    gwarantowane przez prawo, ale po prostu dodatkowe świadczenia związane z
    ciążą powinny być uznawane za część wynagrodzenia - a wówczas już od
    dogadania się pracownika z pracodawcą by zależało, w jaki sposób ta
    część wynagrodzenia zostanie potrącona (lub odpracowana) - czy np.
    potrącenia większej kwoty przez rok, czy mniejszej przez 15 lat, czy
    jeszcze czegoś innego.

  • 38. Data: 2007-01-24 18:58:07
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Any User [Wed, 24 Jan 2007 19:30:07 +0100]:

    [ciap]

    No dobra, pobawiliśmy się. A teraz się przyznawać: kto
    wymyślił sobie AnyUsera - i gdzie będzie można obejrzeć
    wyniki eksperymentu? :P

    Kira

  • 39. Data: 2007-01-24 19:55:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ep7ct5$8sp$1@news.onet.pl monia <d...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Mam pytanie czy pracodawca moze zwolnic kobietę w ciąży zatrudnioną na
    > czas okreslony ?
    Nie może. Niekoniecznie z powodu ciązy, ale jeśli innych przeszkód nie ma,
    to ciąża wystarczy.

    > Dodam że nic nie wie o ciaży.
    Nie ma znaczenia. Może się dowiedzieć próbując wypowiedzieć umowę (jeśli to
    prawnie możliwe), a także np. w przeddzień rozwiazania umowy z upływem
    czasu, na jaki została zawarta.

    > Czy musze w zwiazku z tym dostarczyc zaświadczenie że jestem w ciaży?
    A co? Ma ci wierzyć na słowo?

    > Jezeli tak to czy obojetnie w którym jestem miesiacu czy w 12 tygodniu ?
    Obojętne. Byle stwierdził to lekarz i wystawił odpowiedni dokument.

    Przeczytaj sobie, kurdę, Kodeks Pracy. To w twoim interesie w końcu. Tam
    jest cały rozdział związany z rodzicielstwem.
    Jestem przeciwny przesadnym uprawnieniom pracowniczym związanym z rozrodem,
    ale póki prawo jest jakie jest, należy sie do niego stosować i korzystać z
    zawartych w nim możliwości.

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2007-01-24 23:44:37
    Od: " Nixe" <nixe@fałpę.pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:45b79216.1028658963@news.gazeta.pl>
    McMac <m...@p...pl> pisze:

    > O jaki okres?
    > Do dnia porodu?

    Tak.

    > Co w przypadku, kiedy umowa kończy się, powiedzmy, miesiąc po
    > porodzie? Musi ją wtedy przedłużać czy nie?

    Nie.

    --
    Nixe