PracaGrupypl.praca.dyskusjePolska widziana oczyma poety › Re: Polska widziana oczyma poety
    From: " leszek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Polska widziana oczyma poety
    Date: Fri, 21 Nov 2003 18:35:27 +0000 (UTC)

    Catbert <v...@w...pl> napisał(a):

    > On 2003-11-21 18:42, leszek wrote:
    >

    > Mnie to rybka, ale są pewnie takie osoby, co chętnie by sie dowiedziały,
    > co to ma wspólnego z pracą, podobnie, jak to, czy ktoś jest wierzący,

    Ma dokładnie to samo, co wiersz przytoczony przez kolegę. A nawet więcej,
    bo mój komentarz ma więcej wspólnego z wierszem, niż wiersz z tematyką
    grupy.

> [...]
    > mający? - nie oceniam/ wraz z sąsiednim kolegą i zacząłeś kontynuować
    > dywagacje poza tematem - więc pozwoliłem sobie na zgryźliwy komentarz.
    > Bo wredny jestem.
    >
    > IMHO Grupa jest miejscem, gdzie możemy sie spierać, lubić bądź nie -
    > możemy też odejść czasem od tematu i nie jest to tak naganne, jak
    > wynikałoby z Twojej reakcji. Usenet to nie miejsce, gdzie rządzi kpk czy
    > kk - a być może jedno z nielicznych, gdzie moglibyśmy okazać sobie nieco
    > życzliwości i tolerancji - także - podchodząc z dystansem do swych

    Sugeruję ci mój własny przykład - odnieś się do tego co ja napisałem, tak
    jak ja się odniosłem do wiersza. Natomiast niekoniecznie jestem
    zainteresowany czytaniem kazań i ogólnych poglądów na temat USENETu. Co do
    moich uwag (ma na myśli początkowy post) - odniosłem się do wiersza i swoje
    wnioski uzsadniłem.

    Jeśli masz inne poglądy na temat tego wiersza - chętnie się zapoznam i
    zmienię zdanie, jeśli przekonasz mnie, że nie mam racji.

    Natomiast nie jestem zainteresowany czytaniem wypowiedzi o charakterze
    ideologiczno-światopoglądowym.