PracaGrupypl.praca.dyskusjePolska widziana oczyma poety › Re: Polska widziana oczyma poety
    From: Catbert <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Polska widziana oczyma poety
    Date: Fri, 21 Nov 2003 19:18:01 +0100

    On 2003-11-21 18:42, leszek wrote:

    > Kolego, to przecież nie na tę grupę. Ale jeśli masz jakieś poglądy w tej
    > materii, to skocz do pl.soc.religia, [.....]

    Pozwolisz, że zacytuje Twój post:

    "Zawsze myślałem, że ciemnota i zacofanie - a tym jest właśni
    naśmiewanie się z cudzego nieszczęścia - to na przeszłość. Widzę, że
    myliłem się i nawet komputery nic tu nie pomagają.
    Co Polaków i polskości - jakoś wielu ludzi poświęciło swoje zycie w tej
    sprawie.
    Ale dla chama to wszystko są jaja, cham ze wszystkiego się będzie śmiał."

    Mnie to rybka, ale są pewnie takie osoby, co chętnie by sie dowiedziały,
    co to ma wspólnego z pracą, podobnie, jak to, czy ktoś jest wierzący,
    czy nie i czy rażą go uzywane przez poetę słowa o wydźwięku religijnym.

    Bursa w mojej ocenie daje wyraz właściwej poetom nadwrażliwości - a swe
    istnienie w Polsce odbiera jako traumę - lata pięćdziesiąte to, tak na
    marginesie nie był fajny okres, więc najzwyczajniej mogła mu "palma
    odwalić" i nie ma co sie gościa czepiać.
    Bursa jest kontrowersyjny - moim faworytem akurat nie jest, ale to nie
    ma wiele do rzeczy.

    Rzuciłeś się na ten niewiele mający z tematyką grupy post /a może
    mający? - nie oceniam/ wraz z sąsiednim kolegą i zacząłeś kontynuować
    dywagacje poza tematem - więc pozwoliłem sobie na zgryźliwy komentarz.
    Bo wredny jestem.

    IMHO Grupa jest miejscem, gdzie możemy sie spierać, lubić bądź nie -
    możemy też odejść czasem od tematu i nie jest to tak naganne, jak
    wynikałoby z Twojej reakcji. Usenet to nie miejsce, gdzie rządzi kpk czy
    kk - a być może jedno z nielicznych, gdzie moglibyśmy okazać sobie nieco
    życzliwości i tolerancji - także - podchodząc z dystansem do swych poglądów.

    Tutaj jest miejsce, w którym możesz wpisać, że się wymądrzam:

    Pzdr: Catbert