PracaGrupypl.praca.dyskusjePolicja ... › Re: Policja ...
    From: " steer" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Policja ...
    Date: Mon, 21 Jul 2003 11:46:09 +0000 (UTC)

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Yhm? W Polsce z policjantów ludzie się generalnie śmieją, bo i mają
    > powody. Jak widzę zresztą patrole uliczne to mam wrażenie, że to
    > paru dresów przebrało się za policjantów, albo za karę jacyś
    > uczniowie zawodówek udają policję. W USA nie stwierdziłem.
    > Tam policjant wygląda jak policjant (a nie jakieś chuchro
    > z podwórka).

    Zgadzam sie. W Polsce do policji garną sie w większości nie ci którzy chcą tą
    pracę wykonywać z powołania, ale ci którzy mają w perspektywie bardzo wczesną
    emeryture i mozliwość dodatkowego zarobkowania po pracy w policji. Poza tym
    nie oszukujmy sie ..... idealne miejsce do korupcji...
    Ja nie winie policjantów że niektórzy z nich poszli do policji mimo ze sie
    wogóle nie nadają, ani za to ze "biorą". Winny jest system, mechanizm który
    na to wszystko pozwala czyli obowiązujące prawo. Jako obywatel płacący
    podatki nie zyczę sobie aby chroniły mnie chuderlaki, grubasy, obojętni i
    bojaźliwi. Wątpie żeby społeczeństwo z którego przecież policja żyje zgodziło
    sie na takich policjantów jakich mamy. A jednak, jest to hermetyczna często
    skorumpowana grupa osób która najczęściej unika odpowiedzialności. Ręka ręke
    myje i wszyscy sie cieszą. Demokracja bez demosu ........

    steer