PracaGrupypl.praca.dyskusjePolecenie służbowe mailem › Re: Polecenie służbowe mailem
    From: m...@g...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Polecenie służbowe mailem
    Date: 11 Jul 2005 20:54:59 +0200

    > Czytanie ze zrozumieniem: SĘDZIA OCENIA WIARYGODNOSC DOWODÓW.

    Póki co, sprawa nie jest aż tak zaawansowana. Prawdopodobnie czeka mnie praca po
    godzinach, ze względu na specyficzny charakter tej pracy. Nadgodzin jeszcze nie
    miałam, ale wszystko wskazuje na to, że będą. I własnie dlatego moje pytanie na
    grupie.

    Nie wiem, jak się zachować w sytuacji kiedy dostanę polecenie służbowe mailem,
    bo to u mnie w firmie częsta praktyka, ale nie dotyczy nadgodzin. Natomiast
    nadgodziny musza wiązać się albo z odbiorem dni/godzin wolnych, albo z wypłatą
    dodatkowego wynagrodzenia.

    Dlatego moje pytanie na grupie. Doradźcie mi, jak się zachować, żeby wszystko
    było zgodnie z literą prawa i żeby pracownik (ja) nie był wykorzystany.

    Czy uważacie, że jeśli polecenie służbowe pracy po godzinach otrzymam od
    przełozonego mailem, mogę je wydrukować i iść do niego po ososbisty podpis?
    Czy tylko wydrukować, zastosować się, a potem... no własnie.. potem muszę
    zwrócić się do księgowości o pieniądze.

    Poradźcie co robić, żeby jak najlepiej zabezpieczyć interes pracownika w
    sytuacji, kiedy jest konieczność pracy po godzinach na podstawie polecenia
    wydanego mailem.

    Pozdrawiam
    Maja