PracaGrupypl.praca.dyskusjePolecenia od szefa › Re: Polecenia od szefa
    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Polecenia od szefa
    Date: Wed, 8 Jun 2005 22:14:27 +0200

    Użytkownik "Wwa" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:42A67413.6010400@nospam-tlen.pl...

    > Zawsze polecenie szefa jest najważniejsze !
    > On wcale nie musi Ci tłumaczyć dlaczego akurat TO jest ważniejsze od
    > tamtego.

    Powiedz mi jeszcze co zrobić w sytuacji, kiedy klient z zewnątrz zleca
    usługę, ustala termin wykonania.
    Usługa jest uzalezniona od instytucji zewnętrznych czynnych od... do...
    W dniu odbioru dokumentów z instytucji... w zasadzie ubierasz się się i
    chcesz wyjść z biura do instytucji... a tu wpada szef z "prośbą" półprywatną
    i mówi, że to jest baaaardzo ważne wogóle nie wnikając co jest do roboty.
    Nie da sobie powiedzieć, że nadeszło takie zlecenie i wogóle nie chce
    słyszeć o jakiejś innej robocie... tylko o swojej "prośbie" półprywatnej.
    Co wtedy zrobić ?
    1) Zadzwonić do klienta i powiedzieć że szef skierował do innych zadań i nie
    mozesz iść do instytucji odebrać ten papier?
    2) Olać szefa i wykonać zlecenie ?
    3) Połączyć klienta z szefem, aby szef sam coś powiedział klientowi...

    Pozdr