PracaGrupypl.praca.dyskusjePole Zainteresowania w CV › Re: Pole Zainteresowania w CV
    From: "rheed" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pole Zainteresowania w CV
    Date: Mon, 3 Dec 2007 14:53:41 +0100

    Hej,
    przeprowadzam rozmowy kwalifikacyjne w firmie i dla mnie jest to dosc
    ciekawa rubryka. Bardzo dobrze jesli ktos wymieni zainteresowani zwiazane z
    praca lub zwiazane z dzialanoscia firmy, chocby innych dzialow. Wielokrotnie
    sie zdarzalo, ze osoby ktore mialy takie hobby jak jazda na motocyklu czy
    karate opuszaly wiele dni w pracy ze wzgledu na konuzje i zlamania konczyn.
    Po pewnym czasie czlowiek staje wyczulony na rozne rozdzaje zainteresowan,
    ktore moga miec wplyw na kondycje fizyczna pracownika.
    pozdr.
    rheed.