PracaGrupypl.praca.dyskusjePokwitowanie › Re: Pokwitowanie
    From: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pokwitowanie
    Date: Wed, 09 Aug 2006 17:11:47 +0200

    Bzyck napaskudził na ekranie:
    > Czy zawsze się pokwitowuje odbiór pieniędzy? Bez względu na to, czy
    > się pracowało na czarno czy nie. Bo rozdawałem ulotki, umowy nie
    > było, a jak odebrałem kasę, to podpisałem pokwitowanie. Czy w pracy
    > na czarno np. w Anglii też się takie pokwitowania podpisuje? Bo chcę
    > wyrabiać sobie NIP. I na formularzu musi być pieczątka pierwszego
    > pracodawcy, z ktorym była podpisana umowa. I czy przez ten podpis na
    > pokwitowaniu Urząd Skarbowy nie dobierze mi się do tyłka? Bo czy na
    > formularzu powinna być pieczątka tego pracodawcy, u którego
> [...]

    To zanieś formularz bez podpisu pracodawcy. Niekoniecznie musi być. Jak
    urząd będzie koniecznie chciał pieczątki to powiedz, że nip wyrabiasz bo
    znalazłeś 1 zł i chciałbyś wyrobić sobie nip aby w przyszłym roku złożyć
    rozliczenie z tego. (To co znajdziesz to też jest opodatkowane - nawet jak
    będzie to 1 grosz). A dlaczego teraz? - bo masz zamiar wyjechać i nie
    będzie cię długo w kraju... ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)