PracaGrupypl.praca.dyskusjePodpis cyfrowy › Re: Podpis cyfrowy
  • Data: 2005-11-21 13:29:03
    Temat: Re: Podpis cyfrowy
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest to standardowy podpis na dany email nadawany przez centra certyfikacji.
    Z reguły każdy mail(tak ustawione) ode mnie wychodzi podpisany cyfrowo, By
    wysłać maila bez podpisu to musze za każdym razem go wyłączyć. Gro znajomych
    kiedyś mówiło ze ma problemy z odpowiedzą na maile(musiałem ich instruować
    co mają odznaczyć). Część osób nie umiale rowniez odczytać maila z podpisem
    bo w starym outlooku pojawiają się takie okienka ostrzegawcze i nie
    wiedzieli co mają zrobić.....

    ...stąd moje przypuszczenie, że może pracownicy firm(niektórych) też mogą
    nie wiedzieć co z takim mailem zrobić...

    uciu