PracaGrupypl.praca.dyskusjePodjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie) › Re: Podjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie)
    From: piotr <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie)
    Date: Thu, 18 Mar 2004 11:30:27 +0100

    Wed, 17 Mar 2004 18:53:49 +0100, na pl.praca.dyskusje, Robert S napisał(a):

    > Dzień dobry
    > Wczoraj miałem test do pracy w ARiMR przy obsłudze wniosków pytania były
    > proste wiec na 99% prace bedę miał (każdy kto zdła miał zapewnioną).
    > Dostaliśmy także kilka formularzy do wypełnienia i tu mam kilka wątpliwośći
    > w których mam nadzieję grupowicze mi pomogą
    > 1. Ubezpieczenie- obecnie jestem ubezpieczony w KRUS-ie czy mam zrezygnować
    > z tego (powiadamiać ich) czy zostanę przeniesieny automatycznie czy
    > (zważywszy zę to praca tylko na 4 m-ce a potem zapewne powrót do pracy w
> [...]

    Świadectwo pracy o ile to była praca na umowe o pracę można zdobyć tylko od
    tego u kogo się pracowało. Może ono Ci się przdać np za 5 lat do
    renty/życzę Ci dużo zdrowia/ ale nawet jakbyś płacił iZUS i KRUS to i tak
    renta będzie tylko jedna więc to bez sensu. Wszstko Ci powiedzą jak Cię
    zatrudnią./ nie martw się na zapas/