PracaGrupypl.praca.dyskusjePodjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie) › Re: Podjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie)
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie)
    Date: Wed, 17 Mar 2004 23:45:04 +0100

    Użytkownik "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c3a3q9$c9j$1@inews.gazeta.pl...
    > przelewów wypłaty i powiedzieli mi że konto moge zalożyć dopiero gdy bedę
    > miał prace - to standart czy w innych bankach można założyć na innych
    > zasadach (numer konta musze podać do tych dokumentów) jeszce jakieś PKO
    jest
    > w naszej gminie ale do Warszawy tylko 50 km wiec może w jakims innym banku
    > bedzie mniej problemow

    Moze w malej miejscowosci bank pocztowy wystarczy do obslugi pensji?
    http://www.bp.com.pl/u235/navi/30741;jsessionid=396C
    AB7737EE4E578D0A2468DDA71E75
    Charakterystyka usługi - Pocztowe Konto Giro :

    Pocztowe Konto Giro jest rachunkiem oszczędnościowo-rozliczeniowym służącym
    do gromadzenia środków bieżących oraz dokonywania rozliczeń stałych lub
    jednorazowych
    rachunek prowadzony jest w złotych, kapitalizacja odsetek odbywa się raz na
    kwartał, odsetki dopisywane są do środków na koncie
    środki oprocentowane są według zmiennej stopy procentowej
    nie ma wymogu posiadania minimalnego wpływu na konto, regularnych dochodów
    ani przedstawienia zaświadczenia o dochodach czy zatrudnieniu
    otwarcie rachunku oraz kompleksowa obsługa odbywa się w placówkach Banku
    Pocztowego oraz wszystkich Urzędach Pocztowych
    zlecenia płatnicze mogą być realizowane w złotych lub w dowolnej walucie
    obcej
    do dysponowania środkami na koncie wydawana jest również karta płatnicza
    Visa Electron
    posiadacze konta mają możliwość otrzymania kredytu odnawialnego
    pozwalającego na dokonywanie operacji nie znajdujących pokrycia w saldzie na
    rachunku
    dla posiadaczy konta oferowany jest szerokie spektrum różnego rodzaju lokat
    terminowych powiązanych z kontem

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##