PracaGrupypl.praca.dyskusjePodjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie) › Re: Podjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie)
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podjecie pracy (1) - kilka pytań z tym związanych (długie)
    Date: Wed, 17 Mar 2004 19:48:12 +0100

    On Wed, 17 Mar 2004 18:53:49 +0100, Robert S wrote:

    > Dzień dobry

    witaj

    // ciach //
    > 1. Ubezpieczenie- obecnie jestem ubezpieczony w KRUS-ie czy mam zrezygnować
    // ciach //

    tu ci nie pomoge. zapytaj w księgowosci/ dziale rachuby

    > 2. Niejestem pewien (ponieważ patrząc teraz w dokumenty niemoge znaleść)
    > // ciach //

    świadectwo pracy generalnie jest potrzebne do wyliczenia urlopu. biorąc
    pod uwagę, że masz przepracowany miesiąc to ci niewiele da. Poza tym skoro
    pracowałeś w czasie studiów, to bardziej ci sie opłaca brać czas
    studiowania do wyliczania podstawy urlopu niż jeden miesiąc pracy. tak że
    odpuść sobie. BTW - świadectwo dostaniesz w firmie w której pracowałeś,
    należy sie zgłosić do działu personalnego (hr, kadry, personalia - duzo ma
    nazw)

    > 3. Pytałem sie w gminnym banku spółdzielczym o założenie konta w celu
    >// ciach //

    ten bank jest śmieszny i generalnie jnie chce pieniędzy :) proponuję
    darmowe konta w inteligo (obsługa konta za free przy saldzie min. 100 zł, przelewy 99
    groszy,
    wpłacanie w oddziałach banku PKO BP, wypłaty za free w bankomatach PKO BP)
    albo mbank (obsluga za free przy dowolnym saldzie, przelewy poza mbank 50
    groszy, w mbanku za free, wypłata z bankomatów BZ WBK i Euronet za free).
    są to konta, które zakładasz przez internet, oddzwania do ciebie
    konsultant i juz masz założone konto na które możesz wpłacać pieniążki.
    zeby wypłacac za kilka dni dostajesz poczta papiery do wypelnienia i
    odsylasz i wtedy juz mozesz wyplacac pieniazki.

    www.mbank.pl, www.inteligo.pl, serwisy pracowe (jobpilot, wyborcza,
    jobuniverse)

    jakby cos, pisz na pev gromax@WYTNIJ_TO.gazeta.pl