PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mam zbyt duże wymagania?? › Re: Podepnę sięwątek
    From: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podepnę sięwątek
    Date: Thu, 30 Mar 2006 20:07:45 +0200

    > Moze ja sie nie znam, ale jako programista nie wyobrazam sobie PM-a,
    > ktory wczesniej sam PRAKTYCZNIE nie programowal, w dodatkku dlatego, ze
    > mu "nie wchodzi". UML-a mozna sobie rysowac tak jak kwiatki na lace,
    > tylko to musi miec sens i przejsc w DOBRY kod.
    Może to wyjątek, ale w swoim życiu spotkałem się z człowiekiem który był na
    prawdę dobry w PM-owaniu, a wiadomo było że swoją wiedzę informatyczną
    (techniczną czy programistyczną) ma raczej nie teges. Ale zarządzać
    potrafił niesamowicie, od klienta wyciągnąć informację co jest potrzebne,
    od zespołu wyciągać wymierne rezultaty pracy. (no i oczywiście się
    konsekwentnie rozwijał z czasem). I co do twojego "nie wyobrażenia sobie" -
    była prosta zasada, bo zespół wiedział co jest do zrobienia, a przy
    sytuacjach niejednoznacznych wystarczyło powiedzieć np. "Bogdan, mam taką
    rozterkę - mogę zrobić to i to w jeden albo drugi sposób, i nie wiem co
    było by lepsze". Rozmowa na temat - co będzie konsekwencją danego
    rozwiązania, ustalenie z klientem i ten element pracy był wykonywany.
    Wiem, że to wyjątek, ale tego gościa po prostu nie dało się nie szanować. i
    jakby nie patrzeć, wyjątek potwierdzający regułę :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---