PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy mam zbyt duże wymagania?? › Re: Podepnę się pod wątek
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Izza <i...@c...poczta.onet.pl>
    Subject: Re: Podepnę się pod wątek
    Date: 31 Mar 2006 13:41:29 GMT

    On Fri, 31 Mar 2006 12:53:43 +0200, mbn <m...@f...onet.pl> napisał(a):

> [...]

    bez przesady. tutaj sie wyglupilam delikatnie mowiac:)
    na dobra sprawe to bardzo ciezko okreslic nawet w duzym przyblizeniu ile
    dana funkcjonalnosc zajmie programiscie - moze byc tak, ze cos naprawde
    proste bedzie a on sie bedzie z tym bawil, a innego dnia, bedzie dobry
    okres i cos super ciezkiego bedzie szlo bardzo szybko.
    wiadomo, wszystko ograniczone odgornymi terminami, budzetem i nie ma
    zmiluj sie:P a watpliwosci, to zawsze mam i jakos nie mam w zwyczaju
    zrzucac swojej pracy na kogos innego, ale to juz inna historia:)

    --
    Izza