PracaGrupypl.praca.dyskusjePoczta Polska › Re: Poczta Polska
    From: Nathas <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poczta Polska
    Date: Fri, 04 Feb 2005 18:02:29 +0100

    Pajączek <c...@b...cy> napisał:

    > Ostatnio był w Uwadze TVN reportaż o pracy listonoszy poczty polskiej.
    > Mam znajomego pracującego na poczcie, nie w charakterze listonosza tylko
    > w kasie. Oczywiście, o czym była mowa w tvn, musiał ubezpieczyć się w
    > Pocztylionie, musi prenumerować jakąś gazetę (...)

    Reportażu nie oglądałem, ale pracowałem kilka lat temu jako listonosz.
    Po godzinach nie siedziałem, żadnego przymusowego ubezpieczenia,
    prenumeraty czy czegoś takiego nie było, nie wiem, może coś się zmieniło
    przez te parę lat:) W każdym razie ja wspominam bardzo miło (szczególnie
    kochanych emerytów i rencistów, dzięki którym miałem drugą wypłatę:))

    pozdr
    Nathas.

    --
    "Jeżeli w coś się nie wierzy to trudno to zobaczyć nawet gdy ma się to tuż
    przed oczami"