PracaGrupypl.praca.dyskusjePo rozmowie... kto komu podaje dłoń › Re: Po rozmowie... kto komu podaje dłoń
  • Data: 2003-01-18 11:31:29
    Temat: Re: Po rozmowie... kto komu podaje dłoń
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mac wrote:
    > bylem na rozmowie kw. rozmawialem z prezesem i jego asystentka. kto
    > komu na zakonczenie podaje dłon i w jakiej kolejnosci?

    Zawsze przełożony podwładnemu. A jeśli Asystentka, to raczej po
    prezesie, ale tu zależy, musisz wyczuć.
    Natomiast, np. w przypadku mówienia "dzien dobry", nigdy nie zawadzi
    uprzedzić prezesa ;-)
    Ale ewentualna kontynuacja rozmowy, to raczej z jego strony niech
    wyjdzie, czy też jego asystentki... no, musisz wyczuć, by nie dać plamy,
    jeśli prezes jest w porządku, to myślę, że ewentualne drobne potknięcia
    chętnie wybaczy :)

    Sprzed lat, a więc już nieco słabo, wiem o profesorze jakiejś uczelni,
    który ścigał sie ze swymi studentami, kto pierwszy się przywita :)

    --
    Y.