PracaGrupypl.praca.dyskusjePo jakich stiudiach najwyższe zarobki? › Re: Po jakich studiach najwyższe zarobki?
    From: "fotech" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po jakich studiach najwyższe zarobki?
    Date: Wed, 4 Oct 2006 10:38:58 +0200

    > Po jakich studiach (krajowych) jest największa szansa na pracę i na
    > najwyższe zarobki?
    > W grę wchodzą raczej kierunki techniczne, mogą być związane z elektroniką
    > lub informatyką, ale nie jest to wymóg niezbędny.

    Wg mnie o możliwej wysokiej pensji nie decyduja ukończone studia, ale cechy
    charakteru człowieka. Jesli sie nauczyles czegos na studiach, i ciagle sie
    starasz wiedze poglebiac, uzupelniac, i w pracy zalezy ci na jej efekcie, a
    nie na jej robieniu, zawsze bedziesz miał możliwośc zarabiac dobrze (w
    perspektywie kilku lat doświadczenia zawodowego).
    Na dzisiaj mozna np znalezc doskonale płatną prace technologa produkcji
    ceramicznej (w randze szefa produkcji), ale czy to znaczy ze warto iśc na
    takie studia?
    No i koniecznie na równi z przedmiotami zawodowymi nalezy sie nauczyc
    doskonale wybranego języka obcego:) o czym wielu polskich inzynierów nie chce
    wiedziec.

    Wojtek