PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co te pytania? › Re: Po co te pytania?
    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po co te pytania?
    Date: Wed, 9 Oct 2002 13:12:42 +0200

    >Sporo mozna sie dowiedziec o czlowieku po jego odpowiedzi -

    Jasne, albo raczej pierdu pierdu. Moze jeszcze powinien zadac pytanie,
    czy patrzy pan na kolor moczu kiedy pan sika (pytanie z testu
    psychologicznego do UOP) albo co ba pan zrobil gdyby byl pan mlekiem,
    (tez autentycze, ja bym odpowiedzial kakao).
    Prawda pewnie jest taka, ze ten co zadal to pytanie g... wie po co mu jest
    przydatne (jesli wogole jest) ale wyczytal gdzies cos pewnie w jakiejs
    "madrej" ksiazce i stwierdzil ze lepiej zadac niz nie.

    pozdrowienia
    MarcinP

    ps
    ja bym sie poprostu zapytal go na koniec jakie ma znaczenie
    p dla niego to pytanie
    ps2
    znam przypadek, kiedy osoba prowadzaca rozmowe kwalfikacyjna
    poprosila kandydata o to by opowiedzial o sobie po niemiecku
    (jeden z wymogow) Potem, gdy juz pracowal (dostal ta prace)
    dowiedzial sie, ze przesluchujaca go osoba nie mowi po niemiecku.