PracaGrupypl.praca.dyskusje › Plan urlopow

  • 1. Data: 2002-01-15 11:52:43
    Temat: Re: Plan urlopow
    Od: Wojtek <W...@e...szczecin.pl>

    Z tego co wcześniej czytałem na grupie, pracodawca ma nawet obowiązek
    żądać określenia terminu urlopów na dany rok.
    Więc to co Ci przysługuje musisz wtedy rozpisać na cały rok.
    Wiadomo że na specjalne okazje (ślub,pogrzeb) przysługują dodatkowe dni
    wolne.
    Jeżeli terminarz twojego pracodawcy jest sztywny jak pal azji to masz
    problem.

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-01-15 11:59:31
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    Ale jak sama nazwa wskazuje jest to PLAN URLOPOWE i mozna go przesuwac.
    Wiadomo okresy wakacyjne sa najlepsze i wtedy chyba nie ma problemu
    przesunac urlop tydzien lub dwa.

    CU Janet,

  • 3. Data: 2002-01-15 12:03:18
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > Najgorsze jest to, ze nie dopuszcza sie zmian wczesniej ustalonego
    planu
    > urlopow.

    Urlopu udziela się na wniosek pracownika zgodnie z planem urlopów. Jeżeli
    nie złożysz wniosku, to pracodawca musi udzielić Ci urlopu w innym
    terminie.

    > Moje pytanie brzmi: czy mozna odmowic takiego wyszczegolnienia
    > wszystkich dni urlopu a jezeli tak to gdzie szukac podstawy prawnej.

    KP nakłada na pracodawcę obowiązek sporządzenia planu urlopu - IMO to
    dobrze. Możesz sobie zaplanować wyjazdy itd a pracodawca ma obowiązek
    zwrócić koszty, jeżeli nie puści Cię na taki urlop.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 5. Data: 2002-01-15 13:26:18
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Ja tam bym się nie przejmował pojedynczymi dniami. I tak jak będą chcieli to
    Ci dadzą a jak nie to nie i to co zostało napisane nie będzie miało
    większego znaczenia. W praktyce te sztywne plany z biegiem czasu się
    rozmywają i jak masz w miarę normalnego szefa i nie będzie jakiejś nawałnicy
    w firmie to Ci powinien dać te 2 dni jak będziesz chciał.

  • 6. Data: 2002-01-15 21:39:16
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

> [...]
    > rozpisania CALEGO urlopu za rok 2002. Owszem, rozumiem potrzebe
    > wczesniejszego ustalenia urlopu tzw czternastodniowego (co juz uczynilem).

    Jeżeli plan jest sporządzany to musisz podać inaczej wpiszą co chcą i jest
    to zgodne z Kodeksem Pracy,
    Podaj 14 dni w np.1 połowie lipca i drugie 14 dni w 1 połowie sierpnia.
    Nie rozpisuj na dni, a jak Ci zależy to podaj drugą połowę grudnia.

    Wiesiek

  • 7. Data: 2002-01-16 16:21:22
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > Moje pytanie brzmi: czy mozna odmowic takiego wyszczegolnienia
    > wszystkich dni urlopu a jezeli tak to gdzie szukac podstawy prawnej.

    Nie mogłem się powstrzymać.
    Jak widzę takie posty, to odechciewa mi się pracy ;-))
    Czy tak trudno zrozumieć, że plan urlopów wpływa na organizację
    pracy pozostałych członków grupy/załogi/zespołu itp?

    Chester EM

  • 8. Data: 2002-01-17 09:41:35
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > Czy zdarzylo Ci
    > sie kiedys odpowiedziec na jakikolwiek post bez kasliwych uwag?

    Wydaje mi się, że tak.

    > Jak
    > napisalem kilka postow wyzej czytuje grupe regularnie od dluzszego
    czasu i
    > kiedy widze nadawca: Chester EM jest bardziej niz pewne, ze jak zwykle
    > oprocz niudolnej proby dogryzienia komus nie masz NIGDY nic
    konkretnego do
    > powiedzenia.

    Masz prawo do własnego zdania.

    Moja odpowiedź innym językiem - Plan urlopów jest jednym z elementów
    planu organizacji pracy. Byłoby conajmniej dziwne, gdyby ustawodawca
    wprowadzał celowy haos organizacyjny. W dobrze zorganizowanej firmie
    istnieje plan urlopów, a instrumentem wprowadzającym zmiany jest między
    innymi wniosek korygujący. Dodatkowo ustawodawca uwzględnił możliwość
    wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, wsparcie podnoszenia
    kwalifikacji
    (urlopy okolicznościowe).

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 9. Data: 2002-01-17 10:01:46
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > A ja nie moge sie powstrzymac, kiedy widze Twoje marudzenie.

    W poprzedniej odpowiedzi zabrakło słowa przepraszam.
    Rzeczywiście nic mi do Twojego podejścia, do problemu planów urlopowych.
    Moja wypowiedź była nie na temat.

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 10. Data: 2002-01-17 10:13:59
    Od: "Vildi" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy tak trudno zrozumieć, że plan urlopów wpływa na organizację
    > pracy pozostałych członków grupy/załogi/zespołu itp?

    A ja nie moge sie powstrzymac, kiedy widze Twoje marudzenie. Czy zdarzylo Ci
    sie kiedys odpowiedziec na jakikolwiek post bez kasliwych uwag? Jak
[...]

    Wszystkim ktorzy odpowiedzieli dziekuje i pozdrawiam.