PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;) › Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
    Date: Fri, 13 Jul 2007 14:11:16 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 13 Jul 2007 14:23:58 +0200, aa napisał(a):

    > To przy niewielkim naginaniu wymagań spełniasz dwie role z wymienionych
    > przeze mnie 9. Co jak pisałem jest możliwe i nie jest czymś bardzo
    > niezwykłym a jedynie rzadko spotykanym.

    Nie spełniam ... role które wymieniłeś nijak nie mają się do postu
    wątkotwórcy.

    > W tej chwili jesteś programistą
    > i grafikiem.

    Nie jestem grafikiem. No chyba że umiejętność odpalenia gimpa/
    photoshopa i przeskalowania obrazka czyni mnie grafikiem. Ale to tak
    jakby umiejętność wymiany uszczelki w kranie czyniła mnie hydraulikiem.

    > Z tego co piszesz to tak ledwo, ledwo spełniasz wymagania w
    > tych dwu punktach. Na admina linuxa/windows się nie nadajesz

    Pewnie że się nie nadaję, i nikt ode mnie tego nie wymaga.

    > - między
    > kompilacją jądra a nadawaniem praw jest tak duża różnica że nawet nie
    > mamy o czym rozmawiać.

    No tak, troche innych poleceń się używa :), i kompilacja jądra troche
    dłużej trwa niż chmod.

    > Jak rozumiem po jakichś kursach/przeszkoleniu
    > mógłbyś być administratorem serwerów webowych, po kolejnych analitykiem
    > czy projektantem. Na bazach danych i RE się nie znasz. Pytanie - jak
    > spędzisz pół roku na doszkalaniu się z tego czego w tej chwili nie
    > umiesz to jak się to odbije na twoich umiejętnościach programistycznych?

    Nijak, bo nie wybieram się. Jestem po prostu programista, który z
    konieczności od kilku lat grzebie w komputerze.

    To że umiem wymienić kość RAMu, nie czyni mnie serwisanta sprzętu
    komputerowego.

    To że umiem skompilować jajko czy nadać jakieś uprawnienia, nie czyni
    mnie administratorem.

    To że umiem przeskalować obrazek, nie czyni mnie grafikiem.

    Wg. twojego podejścia, kiedy programista dochodzi do zapytania do bazy,
    wzywa kierownika Departamentu d/s Zapytań SQLowych, ten deleguje
    pracowników komórek d/s warunków zapytania, d/s grupowania i d/s
    podzapytań. :)

    p. m.