PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;) › Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Płaca programisty PHP we Wrocławiu - proszę o wycenę ;)
    Date: 13 Jul 2007 15:39:46 +0200

    > To przy niewielkim naginaniu wymagań spełniasz dwie role z wymienionych
    > przeze mnie 9. Co jak pisałem jest możliwe i nie jest czymś bardzo
    > niezwykłym a jedynie rzadko spotykanym.

    E tam.

    > W tej chwili jesteś programistą i grafikiem. Z tego co piszesz to tak
    > ledwo, ledwo spełniasz wymagania w tych dwu punktach.
    > Na admina linuxa/windows się nie nadajesz - między kompilacją jądra a
    > nadawaniem praw jest tak duża różnica że nawet nie mamy o czym
    > rozmawiać.

    Bez przesady. Ja rozumiem, gdybyś pisał o poprawianiu źródeł, ale tak?
    Rekompilacja jajka, np. w celu dodania natywnej obsługi to nic strasznego.

    > Jak rozumiem po jakichś kursach/przeszkoleniu mógłbyś być
    > administratorem serwerów webowych, po kolejnych analitykiem czy
    > projektantem.

    O Boże. Przecież on nie chciał mieć ekspertów w każdej dziedzinie, ale
    ludzi, którzy się trochę w temacie orientują. Tego rodzaju wiedzę nabywasz
    niejako przy okazji, robiąc normalne projekty. Szkolenia Ci potrzebne
    do tego, żeby wiedzieć jak patchować źródła i włączyć mod_rewrite?

    > Na bazach danych i RE się nie znasz. Pytanie - jak spędzisz pół roku
    > na doszkalaniu się z tego czego w tej chwili nie umiesz to jak się
    > to odbije na twoich umiejętnościach programistycznych?

    Nijak. Te rzeczy są do opanowania równolegle i w większości z automatu.
    Ale oczywiście bardzo mi się podobają i mam niezły ubaw ze speców
    programistów, którzy nie potrafią sobie SQLa samodzielnie napisać. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl