PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca, premia i inne takie › Re: Płaca, premia i inne takie
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Płaca, premia i inne takie
    Date: Wed, 02 Feb 2005 12:26:03 +0100

    Dnia Wed, 02 Feb 2005 12:14:45 +0100, emati <e...@n...wp.pl> napisał:

    > i myślisz że w takiej firmie w której zarabiasz żeby przeżyć
    > (zrozumiałem jako mało) jest sens pytac o premie uznaniowe?

    Wydaje mi sie, ze moglbys sie bardzo zdziwic, ile jest malych firm, ktore
    naprawde duzo placa swoim pracownikom. Z tym, ze w takich przypadkach
    bardzo czesto rozbijaja wynagrodzenie na malutka podstawe i duza premie
    (uzalezniona od sprzedazy wlasnej czy ogolnego wyniku, jednoczesnie latwa
    do wstrzymania w przypadku jakichkolwiek problemow z pracownikiem lub
    klopotow firmy)

    > a tu myślę tak samo,
    >
    > z tego co wiem to regulamin musi być udostępniony do wglądu, u nas np.
    > wisi w gablotce w kadrach i każdy może sobie poczytać... ale zdaję sobie
    > sprawę że to może byc wyjątek.

    To jest wyjatek.
    Z regoly regulamin wynagradzania pracownik poznaje w chwili, gdy wpada
    ktos z kadr i prosi o zlozenie podpisu, ze sie zapoznal.

    > Trafiłem na firmę która przestrzega KP i raczej dobrze traktuje
    > pracowników, choć zarobki są przeciętne..

    Gratuluje.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##