PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników › Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    From: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    Date: Fri, 4 Feb 2005 14:55:45 +0100
    <ctrekf$mtu$1@nemesis.news.tpi.pl> <ctrem0$h66$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ctrge2$q4h$1@atlantis.news.tpi.pl> <ctri82$5ru$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ctrlrb$oud$1@nemesis.news.tpi.pl> <ctsion$hlv$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <s...@d...maczewski.dyndns.org>
    <cttv3l$sfr$2@news.dialog.net.pl>
    <s...@d...maczewski.dyndns.org>
    <ctvjca$ui$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@d...maczewski.dyndns.org>
    <ctvrrv$8bh$1@news.dialog.net.pl>

    Dnia 04.02.2005 Jotte <t...@W...pl> napisał/a:
    > Poczytaj te dwie ustawy, które linkuję wyżej (wystarczą pierwsze artykuły),
    > a będziesz miał odpowiedź.

    Nie rozumiesz :) Ja nie neguję różnic w tych organizacjach. Sam o tym
    powiedziałem. Ja neguję SENSOWNOŚĆ takich różnic. A tego ustawa nie
    tłumaczy. Ustawę przegłosowała jakaś banda polityków, którzy, jak
    zwykle, lepiej wiedzą od ludzi, co dla nich dobre.

    > j.w.

    No to powiedzmy cos takiego: jesli pracodawca jest zrzesznowy w
    organizacji A, to moze zwolnic z dnia na dzien dowolnego pracownika, bez
    wyplacania mu zaległej pensji.
    Jest to prawo, które "chroni" pracodawcę. Znaczy, daje mu dodatkową
    mozliwość zaoszczędzenia. Tak?
    Absurd, prawda? Tak samo jak to, że pracodawca nie może dać członkowi
    związku zaw. wypowiedzenia na takich samych warunkach jak innemu
    pracownikowi.
    Jedna sytuacja naraża na straty jedną stronę, druga - drugą.

    pozdr,
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    No, jak się gwóźdź wyjmuje z buta to na ogół jest przyjemnie.