PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników › Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    From: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    Date: Thu, 3 Feb 2005 15:29:54 +0100
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Kira w news:cttalh$mib$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > No ale ja wyraznie pisalam: nie ma potrzeby zeby siedzial
    > na etacie bo on sie dopiero uczy...

    Gdzie tak napisałaś? :-)

    Michał:
    - Jezeli charakter pracy wskazuje ze jest to praca na umowe o prace to taka
    musi byc umowa.

    Ty:
    - Po co Ci umowa o prace jesli dopiero sprawdzasz czy ten chlopak sie
    nadaje?

    Sprawdzanie czy ktoś się do pracy nadaje nie wyklucza przecież, że nie może
    on jednak określonej pracy wykonać. Kodeks pracy nie reguluje wyłącznie prac
    na wysokim poziomie, wykonywanych przez doświadczonych i wydajnych
    pracowników. To co napisałaś zabrzmiało tak jakby nie ważne było co dana
    osoba robi, ale w jakim celu, czy też z jakiego powodu. Moim zdaniem nie
    jest to właściwe podejście.

    Ja:
    - Nawet jeśli sprawdzamy czy osoba nadaje się na dane stanowisko, a
    sprawdzanie nosi znamiona stosunku pracy, należy podpisać właściwą umowę.

    Swoją drogą jak można sprawdzić czy dana osoba się nadaje jeśli nie dopuści
    się jej przynajmniej do części obowiązków jakich miałaby się podjąć, w
    normalnych warunkach? :-) Oczywiście mam na myśli już bardziej zaawansowane
    sprawdzanie. Wstępne może być z grubsza ;-)

    Wiem, wiem - czepiam się. Po prostu odreagowuję z góry, bo za niespełna 3
    godziny to mnie się będą czepiać. Cholerne zanieczyszczenia powietrza i
    instalacje filtrujące ;-)

    pozdrawiam
    Greg