PracaGrupypl.praca.dyskusjePisanie prac magisterskich. › Re: Pisanie prac magisterskich.
  • Data: 2002-10-13 13:33:48
    Temat: Re: Pisanie prac magisterskich.
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Slimor" wrote:

    > Niektore zreszta maja juz swoich rycerzy a ja nie spotkalem jeszcze
    > mojej ksiezniczki :(
    > Na szczescie jeszcze superstary nie jestem :))

    no to wszystko przed Tobą :)

    > A teraz o przyziemnych sprawach.
    > Dlaczego z dogadywaniem sie o te glupie pieniadze zawsze sa straszne
    > problemy.

    Bo pieniądze to zawsze problemy.

    > To jest beznadziejne ja bym wprowadzil powtornie handel wymienny.

    U can try!

    > dotarly do mnie opinie ze ok 5000zł
    > 1500-2000 to chyba za malo troche

    Zalezy od miasta, uczelni, kierunku - nawet 5000 moze byc mało na SGH, lub
    na dobrej ekonomicznej uczelni,
    ale IMO historia sztuki aż tak przetizowa nei jest, i na 5000 bym nie
    liczyła

    > strasznie podoba mi sie twoj sig
    > stworzyłas go sama?

    tak, sama :)
    wystarczy w OE wejsc w narzedzia - opce - podpisy, hihi :)

    A tak powaznie cytacik gdzies mi chyba w ucho wpadł, albo podobny, ten jest
    odtworzony "z pamięci", mozliwe ze nieco zmieniony :)

    --

    Lia