PracaGrupypl.praca.dyskusjePilne! › Re: Pilne!
  • Data: 2011-03-30 12:21:16
    Temat: Re: Pilne!
    Od: "Adam Koltowski" <a...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anna Maziuk" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:95529cc8-d069-4932-a0e2-c97bdda13b3c@k9g2000yqi
    .googlegroups.com...
    Witam,
    współpracuję z Życiem Warszawy/Rzeczpospolitą.
    Poszukuję osób po studiach, które poszukują pracy, ale niestety
    bezskutecznie.
    Kojarzycie pewnie serię tekstów w Gazecie Wyborczej na ten temat - o
    tysiącach wysłanych cv, na które nikt nie odpowiada, o nastu rozmowach
    kwalifikacyjnych, o pracy na czarno, umowę o dzieło, etc. O pracy
    poniżej kwalifikacji.
    Jeśli skończyłeś studia i bezskutecznie szukasz pracy, w najlepszym
    wypadku imasz się jakiś dorywczych robót, bardzo chciałabym z Tobą
    porozmawiać:). Będę ogromnie wdzięczna za jak najszybszy kontakt, to
    bardzo pilne.
    Chciałabym, źebyście opowiedzieli mi Wasze historie, nie tak zresztą
    odległe dla mnie samej.
    Proszę o kontakt na maila: a...@r...pl
    Pozdrawiam
    am

    Tak jeszcze proponuje pani Aniu, ze jak bedzie pani pisala ten artykul,
    prosze nie zapomniec napisac tego, ze polowa absolwentow, ktorzy skonczyli
    studia nie umie kompletnie nic a przez studia sie przeslizgneli dzieki
    roznym kombinacjom. Ja pamietam z jakimi ludzmi ja studiowalem i w glowie mi
    sie nie miesci, ze sporo z nich studia wogole skonczylo (dziwne, ze
    niektorzy z nich skonczyli szkole srednia). Taka jest szara prawda o
    poziomie i wiedzy sporej czesci absolwentow. Wcale sie nie dziwie, ze wielu
    z nich miesiacami szuka pracy. Tak chyba zawsze bylo, ze jedni zawsze mieli
    mase pracy a inni nigdy jej nie mieli. To bardzo czesto kwestia osoby a nie
    tego czy skonczyla jakas szkole. Tyle.