PracaGrupypl.praca.dyskusjePierwsza praca-urlop › Re: Pierwsza praca-urlop
    From: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pierwsza praca-urlop
    Date: Sun, 23 Nov 2008 20:11:51 +0100

    fafik pisze:
    > Użytkownik "Łukasz Krawczyk" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > (1,66 x 5) - tj. sierpień do grudzień
    > plus (31-13) x (1,66/30) - za lipiec
    > zaokrągla się do pełnych dni "w górę", czyli 8,3+1,0=9,3 (powinieneś
    > dostać 10 dni urlopu).

    Tylko 5 miesięcy wchodzi pod uwagę:
    tj.
    13 sierpnia nabył prawa do 1,66 dnia urlopu
    13 września w sumie 3,33
    13 października w sumie 5
    13 listopada w sumie 6,67
    13 grudnia = w sumie 8,33

    Czyli za 5 miesięcy. I tego 8,33 nie zaokrągla się w górę /bo to ma
    miejsce tylko przy kolejnych urlopach - a do takiego jeszcze nie nabyłeś
    prawa./ Oczywiście pracodawca _może_ zaokrąglić, ale to już jego dobra wola.

    --
    Nikiel ;)
    od niklu