PracaGrupypl.praca.dyskusjePensja netto w umowie o prace. › Re: Pensja netto w umowie o prace.
  • Data: 2006-02-11 08:25:45
    Temat: Re: Pensja netto w umowie o prace.
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Fri, 10 Feb 2006 21:32:21 +0100, "bublik"
    <b...@f...com> zakodował:

    >Co znaczy "nie cale skladki" ?

    Naprawdę nie wiesz, że część składek pracodawca płaci z własnej
    kieszeni i nie potrąca z wynagrodzenia brutto?

    >Ja rozumiem, ze bardzo bardzo chcesz sie czegos czepic (i tym samym poczuc
    >sie kims waznym),

    Skoro tak to odbierasz - trudno.
    Mam nadzieję, że nikt nie oprze swoich istotnych działań na tym, co
    piszesz bez sprawdzenia - bo nie bardzo masz pojęcie o tym, co piszesz
    (a uwierzenie w to może kogoś kosztować konkretne problemy i konkretne
    pieniądze).

    Z mojej strony EOT.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded