PracaGrupypl.praca.dyskusjePensja netto w umowie o prace. › Re: Pensja netto w umowie o prace.
  • Data: 2006-02-10 21:50:12
    Temat: Re: Pensja netto w umowie o prace.
    Od: "bublik" <b...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gromax" <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> napisał w wiadomości
    news:dsivhf$s9h$1@inews.gazeta.pl...

    > ok, w takim razie zadam inaczej pytanie - które przepisy KP regulują
    > sprawy
    > związane z fiskalizmem państwowym?

    Moja wypowiedz nie porusza kwestii "fiskalizmu panstwowego", tylko
    skladnikow wynagrodzenia brutto okreslonych w KP.

    > i to jest wyłącznie podpowiedź do twojego zdania ( a wprost - piszesz
    > nieprawdę i tylko podpowiadam w którym miejscu)

    Ponawiam moja prosbe o dokladne czytanie moich wypowiedzi - jesli masz
    problem z rozumienie slowa pisanego, to zalecam powrot do korzeni i doglebne
    studium elementarza (zamiast pisac bzdury na grupach dyskusyjnych)

    .