PracaGrupypl.praca.dyskusjePełnomocnik ds Jakości ISO - jakie zarobki › Re: Pełnomocnik ds Jakości ISO - jakie zarobki
  • Data: 2006-12-15 22:20:49
    Temat: Re: Pełnomocnik ds Jakości ISO - jakie zarobki
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja jestem pełnomocnikiem d.s. ISO 9001:2000 w firmie gdzie pracuje 6 osób
    razem ze mną na etacie i z tego tytułu nie mam żadnego dodatku nad czym
    ubolewam, tak więc możesz odnotować, ze 0zł

    aczkolwiek znam osobę, która w dużym przedsiębiorstwie (kilka działów, w
    każdym dziale od 10 do 50 osób) produkującym elementy metalowe jest takim
    pełnomocnikiem to zarabia 2200 zł brutto + premia do 30% tak raz na
    kwartał. Roboty ma dużo, bo w zasadzie co tydzień siedzi w innym dziale i
    gapi się na proces i ciągle udoskonala już udoskonalone procedury.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy -nazwany przez jednego z Was "legendą grupy"