PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie › Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    From: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Date: 8 Jul 2007 20:57:59 +0200

    > To ja Ci powiem, że w pewnych środowiskach takie zabawy w symulowanie
    > chorób (a także całe spektrum innych trików, byle tylko
    > opóźnić/uniemożliwić odcięcie sobie jakiegoś medium) są dość częste. I
    > dlatego też podejrzewam, że dla pracownika sytuacja wcale nie wydawała
    > się niestandardowa, gdyż zapewne był szkolony do bycia odpornym na takie
    > sytuacje i wykonywania zadań mimo tego.

    No to wtopa jest po stronie firmy. Bo:
    -Jesli to standard to i tak powinni sprawdzic czy tu jest symulacja czy nie.
    -Jesli by sprawdzili to decyzja mogla byc inna (powiadomienie policji, ambulansu
    itp., immona pisala ze rodzina chciala zalatwic jakis szpital).

    Nie bronie firmy i nie oskarzam. Sam jestem zdania ze kazdy jest odpowiedzialny
    za siebie i trzeba ponosic pelne konsekwencje. Ale tutaj mamy przyklad wtopy
    ktorej mozna bylo uniknac wykonujac kilka telefonow.

    > A że jeden raz na milion to symulowanie okazało się nie być
    > symulowaniem, to wyszło, jak wyszło. Ale zgadza się, tak czy tak, winna
    > jest rodzina.

    Ano. Ale to nie zmienia tego ze jak milion razy wchodzisz do pomieszczenia i
    zapalasz swiatlo i nic sie nie dzieje a za milion pierwszym cos ci smierdzi to
    swiatla nie zapalaj! :)

    --
    Lukasz Sczygiel