PracaGrupypl.praca.dyskusjeParametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie › Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    From: Any User <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Parametry biologiczne człowieka - ambitne zagadnienie
    Date: Thu, 14 Jun 2007 01:36:46 +0200

> [...]
    > 3-5miesiacach powtarzamy badanie i wychodzi nam juz dosyc dokladna wydajnosc
    > pracownika dla sytuacji kiedy pracuje normalnie i sie "lekko poci".
    > A pozniej raz na rok-dwa-piec testowo sprawdzamy wydajnosc ta sama metoda. Wg.
    > mnie w pracach powtarzalnych po 5 tygodniach pracownik powinien miec 80-95%
    > _swojej_ maksymalnej "rozsadnej" (takiej nie wypalajacej) wydajnosci. Po 3
    > miesiacach 99-100%. Potem zmiany tej wydajnosci maja podloze poza fizjologiczne
    > czyli problemy w domu, zdrowie i np. utrata zaufania do pracodawcy/nieuczciwosc

    Z grubsza tak, ale projekt ma na celu stworzenie:

    - systemu potrafiącego monitorować wiele (setki, być może tysiące)
    parametrów jednocześnie, dla każdego pracownika osobno, wiele razy
    dziennie, codziennie, oraz potrafiącego z sensowną wydajnością i
    skalowalnością zarządzać wynikami tych pomiarów

    - systemu wnioskującego o obecnych i przyszłych parametrach pracownika -
    z punktu widzenia użytkownika końcowego chodzi o wnioskowanie perspektyw
    poszczególnych pracowników, czyli wydajność pracy, morale, ewentualne
    zagrożenia zdrowotne (np. zawał), również w oparciu o symulację nacisków
    zewnętrznych - przykładem zastosowania może tu być opracowanie (w pełni
    automatycznie) maksymalnego sposobu wykorzystania pracownika (przy czym
    chodzi o umiejętną maksymalizację, a nie dowalenie tyle roboty, ile się
    da, co po miesiącu skończy się zgonem jeszcze przed rozwiązaniem umowy),
    u którego zaczynamy (tj. automat zaczyna) dostrzegać symptomy wypalenia
    zawodowego, albo wspomnianego zagrożenia zawałem, po czym automatyczne
    powiadomienie odpowiednich osób o zaistniałych faktach, konieczności
    rozwiązania w porę umowy, konieczności zaplanowania rekrutacji itd.

    > Ale to mozna wykryc bez kombinowania z ekg czy falami mozgowymi. Wystarczy
    > obserwowac i rozliczac pracownikow z ilosci wykonanej pracy.

    Ale ktoś to musi robić. Chodzi o to, aby pozbyć się wszystkich możliwych
    pracowników, których pracę da się zautomatyzować, co nawet przy dużych
    kosztach niniejszego projektu, w ciągu choćby tylko kilkunastu lat się
    opłaci.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com