PracaGrupypl.praca.dyskusjePanowie GreenCardy › Re: Panowie GreenCardy
    From: "Coco" <C...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Panowie GreenCardy
    Date: Thu, 31 Jan 2002 12:42:57 GMT

    Użytkownik "kingram" <k...@g...net> napisał w wiadomości
    news:3C59167E.C4E928DC@gmx.net...

    : Nie do konca...
    : Pralka mi niedawno nawalila - wiesz taka w piwnicy stojaca na zetony ;o)
    : - konkretnie za duzo bylo monet w srodku skrzyneczki i przelocznik
    : zliczajacy byl przyblokowany (nikt dawno tej skrzyneczki nie oproznial -
    : bogaci Ci ludzie nie?)
    :
    : Zadzwonilem pod numer nalepiony na pralce i zaczalem MOWIC PO NIEMIECKU
    : ;o)
    : Bylem w szoku kiedy mila Pani po drugiej stronie aparatu rozesmiala sie
    : a potem spokojnie PO ANGIELSKU stwierdzila ze moge wyjasnic uzywajac
    : angielkiego o co chodzi z ta pralka...
    : Na nastepny dzien rano przyjechal gostek, oproznil pudelko z zetonow,
    : zapukal do drzwi - zapytal PO ANGIELSKU "ile zetonow zezarlo?" - oddal
    : wskazana ilosc i kazal pokwitowac po czym sie ulotnil.
    : Co ty na to? A kolezanka?

    A kolezanka gratuluje, ze producent Twojej pralki gwarantuje tak skuteczny i
    dobrze wyszkolony, takze jezykowo, serwis. Nie zmienia to jednak faktu, ze
    moja znajoma nie byla w stanie dogadac sie po angielsku z dentysta...

    : Sadze ze to specyfika Bawarii - pamietaj ze 25% (juz teraz chyba grubo
    : ponad) mieszkancow samego Monachium to obcokrajowcy...

    Ok, przeoczylam info, ze chodzi o Bawarie.... Moja znajoma mieszka w
    Stuttgarcie a to juz nieco inny region i pewnie dlatego tez nieco inna
    sytuacja :o)

    Pozdrawiam cieplutko, Coco