PracaGrupypl.praca.dyskusjePanowie GreenCardy › Re: Panowie GreenCardy
  • Data: 2002-01-31 10:37:17
    Temat: Re: Panowie GreenCardy
    Od: "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    "Slavo" <s...@g...net> wrote in message news:a3b4iv$r51$1@news.onet.pl...
    > "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> wrote in message

    > no tak, ale jak zamierzasz to zostać może trochę dłużej, to dziwnie tak
    bez
    > znajomości języka..., poza tym było by miło wrócić do kraju i znać biegle
    > dwa języki obce, notowania na rynku pracy wtedy rosną ;-)

    Naturalnie, wcale temu nie przecze. Jednak ja kieruje sie swoja zelazna
    zasada:
    Zabezpiecz swoje zaplecze zawodowe i socjalne. Temu wymaga i sluzy zasada
    uzywania
    w pracy wylacznie angielskiego. Jednak historia nie lubi powtarzac sie dwa
    razy. kazdy GC to inny przypadek odnosnie wymagan. Dla mnie dopiero teraz
    przyszedl czas na gruntowne szlifowanie niemieckiego.

    BTW. Notowanie notowaniami, jednak mysle ze w obecnej sytuacji
    gospodarczej nie znalazlbym odpowiedniego zajecia w Polsce dla siebie.
    W ciagu najblizszych dwu czy trzech lat byc moze bedzie to mozliwe.
    Tak, ze wciaz mam duzo czasu na nauke.

    BTW. W naszym przypadku beda to wiec trzy nie dwa Fremdsprache.

    > pozdrówka, slavo

    Pozdrawiam
    Pawelek