PracaGrupypl.praca.dyskusjePanowie GreenCardy › Re: Panowie GreenCardy
    From: "Slavo" <s...@g...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Panowie GreenCardy
    Date: Thu, 31 Jan 2002 10:38:00 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@194.121.59.9

    "Pawelek" <n...@n...spam.yahoo.com> wrote in message
    news:a3avh2$jhr$1@news.onet.pl...

    > Jak napisal arnie, doszkol angielski. Powinienes sobie poradzic. Przyklad

    z jednaj strony Paweł masz racje, bo w sumie lepiej znać przynajmniej jeden
    język w miarę płynnie, niż dwa kiepsko, ja jak tu zaczynałem to angielski
    znałem "perfekt" jak to niemcy oceniali, ale teraz niestety niemiecki
    zaczyna być wymagany ode mnie mimo, że firma przecież hamerykańska, więc...

    > z lekarzem jest nie do konca trafiony. Z wiekszoscia z nich porozmawiasz
    > po angielsku (np. ja z kardiochirurgiem w przypadku dziecka).
    > Co wcale nie oznacza, ze niemiecki ci sie nie przyda. Ale ...

    no tak, ale jak zamierzasz to zostać może trochę dłużej, to dziwnie tak bez
    znajomości języka..., poza tym było by miło wrócić do kraju i znać biegle
    dwa języki obce, notowania na rynku pracy wtedy rosną ;-)

    pozdrówka, slavo