PracaGrupypl.praca.dyskusjePanorama Firm/Eniro Czy ktos z Was tam pracowal? › Re: Panorama Firm/Eniro Czy ktos z Was tam pracowal?
    From: "Aaja" <a...@...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Panorama Firm/Eniro Czy ktos z Was tam pracowal?
    Date: Sun, 26 Sep 2004 13:39:51 +0200

    >hm....juz jestem w tym wszystkim i zaluje tego strasznieeee!!!! totalny

    Oswiecim, co godzina telefony: "ile masz kasy" "co zrobisz,zeby miec dzisiaj

    >ta kase", "mnie to nie obchodzi,nie zrobiszkasy nie idziesz do domu"...po
    >prostu teksty ponizej pasa, wszystkim ODRADZAM pracowania w tej firmie,
    >pracuje w bezposredniej.... pracuje...hm....juz niedlugo,kilka dni... :)

    To trzeba sie pytac przed zatrudnieniem na newsach, a nie po. Ja tez wpadlam
    jak sliwka w kompot, zaraz po studiach, uwazajac, ze pierwsza prace trzeba brac
    taka jaka daja. W dziale tele jest jeszcze gorzej - tam boss lazi kolo ciebie
    caly czas i potrafi pytac co 15 minut, czy sprzedales, a jak nie, to dlaczego.
    Najbardziej zalosni tam byli ludzie, ktorzy dorwali sie do firm, ktorym sie juz
    da cos sprzedawac, wyrabiali swoje 1500 zeta na reke i kurczowo sie trzymali
    tego przejawiajac uleglosc i lizusostwo wobec szefostwa, byle nie stracic. A
    rzeczywiscie degradowano i wywalano i to zdaje sie, ze na podstawie donosow
    jednych na drugich odnosnie tego, co bylo mowione w prywatnych rozmowach w
    przerwie.
    Wiem, jakie zle rzeczy dzieja sie w roznych firmach, ale takiego poziomu
    ponizania ludzi nigdzie indziej nie widzialam.

    >dokladnie po raz kolejny sie zgadzam....szkolenia po godzinach pracy???to
    >normalka, w umowie zawarty jest pelny wymiar czasu pracy czyli 8 godz., tak
    >naprawde pracuje sie min.9godzin....i to minimum....

    Powiedz, z jakiego jestes miasta.
    Po odejsciu stamtad, jako jednostce z poczuciem godnosci wlasnej, wydawalo mi
    sie, ze nalezy i trzeba cos z tym zrobic - zeby nastepni mniej cierpieli.
    Niestety, cala gromada narzekajacych po cichu byla zastraszona... ludzie,
    ktorzy nie wierzyli, ze znajda inna prace albo nie wierzacy, ze cos mozna
    zrobic i uwazajacy, ze tak widac musi byc. Moje pomysly byly takie: strona www
    z zeznaniami bylych pracownikow i dobre jej rozreklamowanie albo napisanie do
    Szwecji do centrali koncernu, bo watpie, ze cywilizowani Szwedzi wiedza, co sie
    dzieje. Zwlaszcza, ze taka rotacja prowadzi do marnowania kasy i zagraza image.
    Ale do jednego i drugiego trzeba by zebrac co najmniej kilkanascie osob, ktore
    by chcialy opowiedziec swoje wrazenia, bo moimi i twoimi nikt sie nie przejmie.

    Gdybys podobnie jak ja mial ochote na cos takiego i wierzyl w sens tego, to
    podaj swoj email, bo chyba obecnie masz wpisany falszywy tak jak ja.

    Aaja

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl