PracaGrupypl.praca.dyskusje › Panorama Firm/Eniro Czy ktos z Was tam pracowal?

  • 1. Data: 2004-09-25 20:02:12
    Temat: Panorama Firm/Eniro Czy ktos z Was tam pracowal?
    Od: "newsy on-line" <n...@n...pl>

    Witam!
    Czy ktos z Was pracowal w w/w firmie na najnizszym stanowisku jakie tam jest
    czyli konsultant ds. reklamy? Jak wrazenia? Jak oceniacie ta firmie?
    pozdro

  • 2. Data: 2004-09-25 20:50:28
    Temat: Re: Panorama Firm/Eniro Czy ktos z Was tam pracowal?
    Od: "Aaja" <a...@...pl>

    >Witam!
    >Czy ktos z Was pracowal w w/w firmie na najnizszym stanowisku jakie tam jest
    >czyli konsultant ds. reklamy? Jak wrazenia? Jak oceniacie ta firmie?
    >pozdro

    Uciekaj i nie pchaj sie w to.

    Sa roznice w zaleznosci od miast, nie wiem tez, czy idziesz do telemarketingu,
    czy do bezposredniego. Ale dla mnie praca w Eniro bylo najgorszym okresem w
    calym zyciu.
    Pracujesz za najnizsza pensje + prowizje. Jest to zwykla akwizycja. Jak juz
    awansujesz i dostajesz dobre, bogate i chcace sie reklamowac firmy, to moze byc
    dobrze, ale na poczatku dostajesz "smiecie", czyli male firemki typu
    warzywniak, ktorym masz sprobowac opchnac najmniejszy wpis za 600 zl (275 w
    promocji) i tylko dzieki powodzeniu we wciskaniu im tego mozesz sie dorwac do
    lepszych firm. Nie ma znaczenia, ze one z tego wpisu nie beda miec zyskow -
    masz sprzedac. Metody motywacji sa amwayowskie, zebrania motywacyjne i
    szkoleniowe bywaja przed i po godzinach pracy - oczywiscie nikt nie pisnie
    slowa o zaplaceniu za nadgodziny, a w praktyce zatrzymuja tak dlugo, zeby grupa
    wyrobila dzienna norme. Na poczatku wysylaja cie na szkolenie i w przypadku
    rezygnacji podczas okresu probnego (niecale 3 mies) masz zaplacic koszty
    szkolenia co jest dosc zniechecajaca suma. W moich czasach cala grupa bedacych
    na probnym odliczala dni do konca czujac sie niewolnikami. Jak masz szczescie,
    z wlasnej inicjatywy zwolnia cie wczesniej. Rotacja jest wielka, na ponad 20
    osob w moim dziale pracujacych dluzej niz rok byly 2 osoby. Klientow tez
    olewaja i obrywa sie za nieprofesjonalny dzial obslugi klienta.
    Jak to przezyjesz, to po awansie zycie moze byc calkiem fajne, w Wawie, gdzie
    jest centrala, jest ponoc lepiej niz w oddzialach. Ale to robota tylko dla
    urodzonych akwizytorow, ktorzy nie maja oporow, zeby podlizywac sie i klamac.
    Atmosfera rywalizacji i pseudo-yuppie wyscigu nakrecana przez kierownictwo.

    Aaja

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-25 23:26:41
    Od: "newsy on-line" <n...@n...pl>

    > Uciekaj i nie pchaj sie w to.
    hm....juz jestem w tym wszystkim i zaluje tego strasznieeee!!!! totalny
    Oswiecim, co godzina telefony: "ile masz kasy" "co zrobisz,zeby miec dzisiaj
    ta kase", "mnie to nie obchodzi,nie zrobiszkasy nie idziesz do domu"...po
    prostu teksty ponizej pasa, wszystkim ODRADZAM pracowania w tej firmie,
    pracuje w bezposredniej.... pracuje...hm....juz niedlugo,kilka dni... :)

    > Sa roznice w zaleznosci od miast, nie wiem tez, czy idziesz do
    telemarketingu,
    > czy do bezposredniego. Ale dla mnie praca w Eniro bylo najgorszym okresem
    > calym zyciu.
    popieram.....najgorszy okres w zyciu czlowieka.....jesli ktos ma ochote
    przezyc cos bardziej niesamowitego niz reality show "nieustraszeni" to
    zapraszamy w progi eniro :)

> [...]
    > slowa o zaplaceniu za nadgodziny, a w praktyce zatrzymuja tak dlugo, zeby
    dokladnie po raz kolejny sie zgadzam....szkolenia po godzinach pracy???to
    normalka, w umowie zawarty jest pelny wymiar czasu pracy czyli 8 godz., tak
    naprawde pracuje sie min.9godzin....i to minimum....

> [...]
    bedacych
    > na probnym odliczala dni do konca czujac sie niewolnikami.
    hm....z tego co sie dowiedzialem, takie pobieranie kasy jest bezprawne, a
    dodatkowo kilku moich znajomych ze szkolenia juz sie zwolnilo (po tygodniu
    pracy,po miesiacu)....i nie placili zadnej kary 2000zl......
    pozdro ostrzegajace! :)

  • 4. Data: 2004-09-26 11:39:51
    Od: "Aaja" <a...@...pl>

> [...]

    >prostu teksty ponizej pasa, wszystkim ODRADZAM pracowania w tej firmie,
    >pracuje w bezposredniej.... pracuje...hm....juz niedlugo,kilka dni... :)

    To trzeba sie pytac przed zatrudnieniem na newsach, a nie po. Ja tez wpadlam
    jak sliwka w kompot, zaraz po studiach, uwazajac, ze pierwsza prace trzeba brac
    taka jaka daja. W dziale tele jest jeszcze gorzej - tam boss lazi kolo ciebie
    caly czas i potrafi pytac co 15 minut, czy sprzedales, a jak nie, to dlaczego.
    Najbardziej zalosni tam byli ludzie, ktorzy dorwali sie do firm, ktorym sie juz
    da cos sprzedawac, wyrabiali swoje 1500 zeta na reke i kurczowo sie trzymali
    tego przejawiajac uleglosc i lizusostwo wobec szefostwa, byle nie stracic. A
    rzeczywiscie degradowano i wywalano i to zdaje sie, ze na podstawie donosow
    jednych na drugich odnosnie tego, co bylo mowione w prywatnych rozmowach w
    przerwie.
    Wiem, jakie zle rzeczy dzieja sie w roznych firmach, ale takiego poziomu
    ponizania ludzi nigdzie indziej nie widzialam.

    >dokladnie po raz kolejny sie zgadzam....szkolenia po godzinach pracy???to
    >normalka, w umowie zawarty jest pelny wymiar czasu pracy czyli 8 godz., tak
    >naprawde pracuje sie min.9godzin....i to minimum....

    Powiedz, z jakiego jestes miasta.
    Po odejsciu stamtad, jako jednostce z poczuciem godnosci wlasnej, wydawalo mi
    sie, ze nalezy i trzeba cos z tym zrobic - zeby nastepni mniej cierpieli.
    Niestety, cala gromada narzekajacych po cichu byla zastraszona... ludzie,
    ktorzy nie wierzyli, ze znajda inna prace albo nie wierzacy, ze cos mozna
    zrobic i uwazajacy, ze tak widac musi byc. Moje pomysly byly takie: strona www
    z zeznaniami bylych pracownikow i dobre jej rozreklamowanie albo napisanie do
    Szwecji do centrali koncernu, bo watpie, ze cywilizowani Szwedzi wiedza, co sie
    dzieje. Zwlaszcza, ze taka rotacja prowadzi do marnowania kasy i zagraza image.
    Ale do jednego i drugiego trzeba by zebrac co najmniej kilkanascie osob, ktore
    by chcialy opowiedziec swoje wrazenia, bo moimi i twoimi nikt sie nie przejmie.

    Gdybys podobnie jak ja mial ochote na cos takiego i wierzyl w sens tego, to
    podaj swoj email, bo chyba obecnie masz wpisany falszywy tak jak ja.

  • 5. Data: 2004-09-26 14:51:04
    Od: "Arek Karas" <a...@2...pl>

> [...]
    >
    > Gdybys podobnie jak ja mial ochote na cos takiego i wierzyl w sens tego,
    > podaj swoj email, bo chyba obecnie masz wpisany falszywy tak jak ja.
    To moze cos w stylu "uwaga" w TVN ?
    Zajeli sie biedronka, to moze i takie cos by ich zazinteresowalo ?

    Pozdr
    AK