PracaGrupypl.praca.dyskusjePani Manager › Re: Pani Manager
    From: "Agnes" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pani Manager
    Date: Tue, 27 Aug 2002 12:11:27 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@130-tor-2.acn.waw.pl

    > /ciach.../

    > Ale czy ta kobieta jest jakimkolwiek managerem czy po prostu kierownikiem
    > jednego ze sklepow ? Jesli to drugie - nie przejmuj sie - to taka "lepsza"
    > sprzedawczyni z przerostem ambicji. Zapewne zarabia niewiele, a w firmie
    jako
    > calosci ma b. niewiele do powiedzenia. Przykre tylko, ze w ten sposob
    > wyladowuje swoje kompleksy. Jesli stracilas swoj cenny czas, a z
    dostarczenia
    > CV nic nie wyniklo - znajdz odpowiednia osobe w centrali tej firmy,
> [...]

    Jest ona managerem tego konkretnego sklepu. Podobno byly na nia skargi w
    centrali /cenrala jest w Wielkiej Brytani/, ale widocznie sklep przynosi
    dobre zyski i maja oni to gdzies. Dla nich jestesmy tania sila robocza i
    tyle, a jak sie nas traktuje to juz widocznie ich nie interesuje, wszystko
    nastawione na kase, zysk, do celu po trupach. Straszne to jest.
    Szkoda, ze ona do mnie juz nie zadzwonila, bo z checia bym jej powiedziala
    co o tym mysle. A nr tel oczywiscie byl zastrzezony jak do mnie dzwonila.
    Coz, ja z tym nic juz nie zrobie. Pisze tylko, abyscie byli ostrozni, gdy
    ktoregos dnia wyslecie CV do tej firmy i zostaniecie zaproszeni na rozmowe
    /to chyba raczej glownie do kobiet/.
    Pozdrawiam

    Agnes