PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACY NIE MA I NIE BĘDZIE !!! › Re: PRACY NIE MA I NIE BĘDZIE !!!
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACY NIE MA I NIE BĘDZIE !!!
    Date: 08 Jan 2003 15:47:52 -0800

    "Yonnie" <r...@g...pl> writes:

    > pójdzie
    > na
    >
    > Co nie zmienia faktu, że jest to nieuczciwe w stosunku do pracownika.

    a powiedz czy uczciwym jest w stosunku do pracodawcy opierdzielac sie
    miesiac czy dwa, podczas gdy dostaje sie te same pieniazki, tak jakby
    sie caly czas wydanie pracowalo?

    to latwo mowic, ze pracodawcy sa zli, nieucziwi, wykorzystuja etc. ale
    niestety w wielu przypadkach uczciwym sie byc nie da, bo zamast
    pracownika sie bedzie mialo w firmie warzywo, ktore odsaduje swoje
    osiem godzin a poza tym nic nie robi.

    powiedz mi, ilu znasz pracownikow, co nawet wiedzac, ze praca tylko na
    3 miesiace beda naprawde sie starac i dbrze pracowac?

    ilu znasz pracownikow, co maja taka etyke pracy ze "dopoki mi placa
    pieniadze, to uczciwym jest swoja robote wykonywac najlepiej, jak
    tylko potrafie"?

    > Jeżeli bazuje na zatrudnianiu na 3 mies. to nie ma co sie dziwić, że ludzie
    > go
    > olewają. A czy Ty chciałbyś aby Tobie pracodawca naobiecywał różnych rzeczy,

    sa firmy, w ktorych praca jest mocno sezonowa i poza sezonem jej po
    prostu ni ma i tyle.
    czy ty prowadzac taka dzialanosc przez pozostale 6 miesiecy w roku bys
    utrzymywala dziesieciu dodatkowych pracownikow na etacie? a z czego
    bys im oplacala pensje?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net