PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACOWNIKU BROŃ SIĘ SAM!!!!!!!!!!!!!! POMÓŻCIE › Re: PRACOWNIKU BROŃ SIĘ SAM!!!!!!!!!!!!!! POMÓŻCIE
    From: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACOWNIKU BROŃ SIĘ SAM!!!!!!!!!!!!!! POMÓŻCIE
    Date: Thu, 21 Nov 2002 08:22:27 +0100

    Użytkownik "Magda " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:arg2jv$6rf$1@news.gazeta.pl...
    > Powiedzcie mi po co jest stworzona instytucja pod nazwą Państwowa
    Inspekcja
    > Pracy, skoro w wyniku interwencji, na wniosek oszukiwanych pracowników
    > zatrudnianych niezgodnie z jakimikoliwek przepisami prawa pracy, inspektor
    > przeprowadzający kontrolę pomaga nieuczciwemu pracodawcy czyścić
    zaległości
    > włącznie z załatwianiem odpowiednich świstków. Gdzie uderzyć dalej?
    >
    > --

    Myślę że dobrym początkiem będzie zrobienie koło pióra panu inspektorowi.
    Jeżeli pracodawca nie został ukarany pomimo naruszenia prawa, śmierdzi to
    korupcją. Możesz złożyć doniesienie do prokuratury o uzasadnionym
    podejrzeniu dokonania przestępstwa przez inspektora. Oczywiście musisz
    odpowiednio udokumentować sprawę, zakładam, że owi oszukani pracownicy będą
    świadczyć. Jak zabierze się za to prokurator, reszta potoczy się sama.

    pzdr.
    SławekM