PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL

  • 1. Data: 2002-10-24 14:27:34
    Temat: PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL
    Od: "onet.pl" <s...@o...pl>

    OBSŁUGA E_MAIL Pilnie poszukujemy odpowiedzialnych i ukierunkowanych na
    sukces pracowników. Praca w domu. Nie wymagamy żadnych płatności z góry.
    Skontaktuj się ze mną s...@w...pl podając w temacie PRACOWNIK DO OBSŁUGI
    E-MAIL
    Serdecznie Pozdrawiam!!!
    Eugeniusz Buczyński
    s...@w...pl

  • 2. Data: 2002-10-24 16:43:14
    Temat: Re: PRACOWNIK DO OBSŁUGI E-MAIL
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "onet.pl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Eugeniusz Buczyński
    > s...@w...pl
    >
    > ooooo! Minął już chyba miesiąc odkąd pierwszy raz przeczytałam to
    ogłoszenie, a Wy jeszcze nie macie pracownika od obsługi e-mali? ssssssssss
    coś mi tu brzydko pachnie
    An

  • 3. Data: 2002-10-24 18:33:53
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

> [...]
    > OBSŁUGA E_MAIL Pilnie poszukujemy odpowiedzialnych i ukierunkowanych na
    > sukces pracowników. Praca w domu. Nie wymagamy żadnych płatności z góry.

    Dlaczego podpisujesz mail "onet.pl" skoro masz tma tylko darmowe nowe konto
    a piszesz z pc21.bialogard.sdi.tpnet.pl?

    chcesz kogos w błąd wprowadzić? ze niby pomyśli ze to onet do pracy w domu
    poszukuje?

    Pozatym piszac "my" warto się przedstawić

    Piotr Żebrowski

  • 4. Data: 2002-10-24 19:39:45
    Od: "Ari" <w...@s...pl>

    Użytkownik "onet.pl" <s...@w...pl> napisał w

    ;)

  • 5. Data: 2002-10-24 20:23:55
    Od: "bartares" <b...@p...com>

    mysle poprostu ze koles ma problemy ze spamem

  • 6. Data: 2002-10-24 23:10:58
    Od: "Silvio" <s...@p...com>

    > OBSŁUGA E_MAIL Pilnie poszukujemy odpowiedzialnych i ukierunkowanych na
    > sukces pracowników. Praca w domu. Nie wymagamy żadnych płatności z góry.
> [...]

    znaczy sie mamy wyszukiwac emaile ludzi na Usenecie i wysylac im spam na
    skrzynki?
    Oni moga tego nie lubic...
    silvio

  • 7. Data: 2002-10-29 21:44:45
    Od: Marcin Lisiecki <m...@p...fm>

    In article <ap905n$326$1@news.onet.pl>, s...@o...pl says...

    > OBSŁUGA E_MAIL Pilnie poszukujemy odpowiedzialnych i ukierunkowanych na
    > sukces pracowników. Praca w domu. Nie wymagamy żadnych płatności z góry.
> [...]

    Czesc, mily kolego!

    Bardzo mnie zainteresowala Twoja oferta i chetnie wzialbym te robote,
    ale zarobiony jestem. Wiesz, jednak moj kolega jest na nia napalony.
    Moze lepiej bedzie, jak podam Ci do niego email:

    a...@t...pl

    Pisz smialo, bo to luzny koles.

    ::Pozdrawiam
    ::ml