PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA W DOMU!!Bądź szefem dla siebie!

  • 1. Data: 2002-11-01 19:11:12
    Temat: PRACA W DOMU!!Bądź szefem dla siebie!
    Od: "taumel" <t...@o...pl>

    Czy jesteś gotów na coś INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś
    zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy
    chciałbyś pracować w domu, aby poświęcać więcej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami,
    które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEŻ!!! To dlatego
    stałem się Pracownikiem Emaliowym. Prowadzę cały interes on-line, co
    oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać całą moją pracę
    w zaciszu i wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu.
    Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    5.000 ; 10.000 w pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne przeszkolenie
    on-line. Nie potrzeba żadnych płatności gotówkowych z góry. Wszystkiego
    czego potrzebujesz to komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego
    czasu oraz chęć zmiany kierunku twego przyszłego życia! W celu uzyskania
    dalszych informacji, skontaktuj się t...@o...pl , podając ;PRACOWNIK DO
    OBSŁUGI EMAIL; w wierszu tematu.

    Artur Chechłacz
    <t...@o...pl>
    gg# 3300621

  • 2. Data: 2002-11-01 19:29:30
    Temat: Re: PRACA W DOMU!!Bądź szefem dla siebie!
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "taumel" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jesteś gotów na coś INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy
    (...)
    > się t...@o...pl , podając ;PRACOWNIK DO OBSŁUGI EMAIL; w wierszu
    > tematu.

    Lewiznę wietrzę... wietrzę lewiznę !!!

    No, więc - jaka firma, zusy, skarbówka, działalność ?
    Nie, ja innym spamować skrzynek nie będę.

    --
    Y.

  • 3. Data: 2002-11-02 17:30:16
    Od: "taumel" <t...@o...pl>

    Widzę, że ktoś nie ma pojęcia o czym jest mowa...Nie ma tu mowy o żadnym
    SPAM-ie...
    Do odważnych swiat należy...

  • 4. Data: 2002-11-02 17:48:13
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    > Widzę, że ktoś nie ma pojęcia o czym jest mowa...Nie ma tu mowy o
    > żadnym SPAM-ie...
    > Do odważnych swiat należy...
    >
    > Użytkownik "Yattaman" <y...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    Oj, udowodnij, że do odważnych, NIE DO NAIWNYCH !!!

    I uwaga - pisz _PO_ cytacie !!

    --
    Y.

  • 5. Data: 2002-11-03 10:48:04
    Od: "plonker" <p...@p...onet.pl>

    > Widzę, że ktoś nie ma pojęcia o czym jest mowa...Nie ma tu mowy o żadnym
    > SPAM-ie...
    > Do odważnych swiat należy...

    no tak do odwaznych bo trzeba napierw wplacic jakas kasa

  • 6. Data: 2002-11-03 10:55:12
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "plonker" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > no tak do odwaznych bo trzeba napierw wplacic jakas kasa

    Patrz... jak prosilem, zeby wykazał, ze to dla odważnych, nie dla
    naiwnych, to milczy...
    Nie powinien się zająć takimi sprawami jakiś wydzial śledczy, finansowy,
    czy choćby sołtys z Wąchocka ?
    Roztacza się wizje świetlanej przyszłości, tylko nie uwzględnia się
    tego, ze to są puste pieniądze... one nie pracują, więc, aby ktoś
    zarobił, musi ktoś stracić.
    Nie da sie inaczej, nawet za cenę inflacji.

    --
    Y.

  • 7. Data: 2002-11-04 08:20:35
    Od: "Waligora" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Yattaman" <y...@a...net.pl> napisał w wiadomości > > no
> [...]
    > tego, ze to są puste pieniądze... one nie pracują, więc, aby ktoś
    > zarobił, musi ktoś stracić.
    > Nie da sie inaczej, nawet za cenę inflacji.

    Niom... bo to tylko pusty - ale za to platny - belkot biznesowy.. Jako
    rzeklem wyzej, lepiej sprzedawac ubezpeiczenia lub produkt - nawet Amwaya
    czy Avonu.. Wtedy traca hipermarkety, a zyskuje konsument i
    dystrybutorzy..:))

    Niemniej cos robic - trzeba. Tylko niestety - nieucziwosc ma krotkie nogi, a
    sprzedaz pustego informacyjnego belkotu JEST nieuczciwa..

    Waligora