PracaGrupypl.praca.dyskusje › [PRACA - Poznań]

  • 1. Data: 2005-10-17 14:12:15
    Temat: [PRACA - Poznań]
    Od: "Joanna" <p...@n...pl>

    Firma Internetowa w ramach projektu społeczeństwa informacyjnego poszukuje
    osób:
    - inteligentnych
    - ambitnych
    - spostrzegawczych
    - kreatywnych
    - dociekliwych
    - łatwo nawiązujących kontakt z ludźmi
    - obytych w zakresie obsługi komputera i Internetu ( również - w
    większym zakresie niż tylko WWW i e-mail)
    - mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub/oraz
    reklamy
    - preferowani studenci

    Osoby spełniające te warunki mogą się zgłaszać do 30 listopada br.
    Prosimy o dołączenie CV i listu motywacyjnego.

    e-mail: p...@a...pl

  • 2. Data: 2005-10-17 14:26:10
    Temat: Re: [PRACA - Poznań]
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

    >Firma Internetowa w ramach projektu społeczeństwa informacyjnego poszukuje
    >osób:

    Fajnie jest sie dowiedziec, ze tzw spoleczenstwo informacyjne jest projektem
    polskiej firmy. Mozna sie zapytac: jakie jeszcze projekty prowadzi(la) ta
    wspaniala firma? Rewolucja przemyslowa, cos z tego zakresu?

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2005-10-17 14:37:19
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    albo mi się wydaje, albo wymienione tutaj wymagania są bardzo ogólne i nie
    precyzyjne, każdy może się pod podany opis podpasować

  • 4. Data: 2005-10-17 15:30:31
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Aleksander Galicki" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > polskiej firmy. Mozna sie zapytac: jakie jeszcze projekty prowadzi(la) ta
    > wspaniala firma? Rewolucja przemyslowa, cos z tego zakresu?

    Jestes nie na czasie.

    Dzieki Unii Europejskiej kazda firma moze prowadzic projekt spoleczenstwa
    informacyjnego :D
    (
    http://europa.eu.int/information_society/activities/
    st_funds/index_en.htm ).
    Mozna dostac fajne gadzety i jezdzic na miedzynarodowe seminaria
    spoleczenstwa informacyjnego. Unia rzeznacza na to w tej pieciolatce ponad
    10 miliardow Euro.

    O tu jest na przyklad jeden otwarty call for proposals:

    http://europa.eu.int/information_society/activities/
    econtentplus/calls/proposals_2005/index_en.htm -
    w Polsce info na stronie Ministrestwa Nauki i Informatyzacji.

    I.

  • 5. Data: 2005-10-17 15:43:15
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Aleksander Galicki" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    [ciach]
    Proponuje jeszcze nastepujaca zabawe:
    wpisac w goola fraze "Tworzenie i dzielenie się wspólnymi wizjami". :D

    I.

  • 6. Data: 2005-10-17 15:53:34
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-10-2005 o 17:30:31 Immona <c...@n...googlemailu> napisał:

    > Użytkownik "Aleksander Galicki" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Jestes nie na czasie.
    >
    > Dzieki Unii Europejskiej kazda firma moze prowadzic projekt spoleczenstwa
    > informacyjnego :D

    Eurodeputowani wezwali Komisję Europejską i państwa członkowskie do
    podjęcia "konkretnych działań zmierzających do uznania cyrku za część
    kultury europejskiej". To zdanie jest bardzo a propos powyższego.

    ===============
    (całość, dla nieklikaczy...)

    Parlament Europejski zajął się na trwającej w Brukseli sesji zjawiskiem
    cyrku, uznając go za "część kultury europejskiej".
    "Cecha charakterystyczna cyrku, jaką jest transgraniczne przemieszczanie
    się, uwidacznia konieczność rozpatrzenia sytuacji cyrku z europejskiego
    punktu widzenia oraz rozważenia wprowadzenia środków w tym zakresie na
    poziomie unijnym" - głosi przyjęta w czwartek rezolucja, która jest
    wynikiem raportu niemieckiej posłanki Doris Pack.

    Eurodeputowani wezwali Komisję Europejską i państwa członkowskie do
    podjęcia "konkretnych działań zmierzających do uznania cyrku za część
    kultury europejskiej".

    Zwrócili uwagę na wyzwanie, jakim jest edukacja dzieci podróżujących z
    miejsca na miejsce cyrkowców. Uznali też, że Komisja Europejska w
    porozumieniu z "europejską społecznością cyrkową" powinna dążyć do wydania
    "obszernego zestawu norm właściwych dla mobilnych urządzeń cyrkowych,
    uwzględniając zakończenie trwających prac nad normą bezpieczeństwa
    struktur tymczasowych - jak np. namioty".

    To - zdaniem eurodeputowanych - ułatwi przemieszczanie się cyrków między
    krajami członkowskimi, "oraz przyczyni się do zachowania klasycznego cyrku
    europejskiego i bezpieczeństwa publicznego".

    Na koniec parlamentarzyści zaapelowali o wydanie "jednolitego i
    zrozumiałego podręcznika, skierowanego zarówno do artystów, jak i do
    właściwych organów publicznych, w którym zostaną przedstawione nowe
    uregulowania".

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogspot.com

  • 7. Data: 2005-10-17 18:30:53
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Joanna napisał(a):

> [...]
    > większym zakresie niż tylko WWW i e-mail)
    > - mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub/oraz

    Rozumiem, że do pisania ogłoszeń na newsy, bo Ty się nie nadajesz?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 8. Data: 2005-10-17 22:08:46
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Forest" napisał w wiadomości

    > każdy może się pod podany opis podpasować

    No przecież właśnie o to chodzi, żeby każdy pomyślał,
    że spełnia wymagania i zaraz się zgłosi. Taki tym oferty! ;>>

    --
    Koziorozec