PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Date: Fri, 03 Sep 2004 23:12:52 +0200
    <ch7hqu$dtb$1@news.onet.pl> <opsdpmfx0y4iukdk@krzysztofc>
    <ch7lud$flm$1@news.onet.pl> <opsdpoapw24iukdk@krzysztofc>
    <ch7nlb$ehv$1@news.onet.pl> <c...@b...prasowe.ksi>
    <opsdpy4ile4iukdk@krzysztofc> <ch87l0$3g3$1@news.onet.pl>
    <c...@b...prasowe.ksi>
    <0t41383329i401bn3e8%sal@hell.hell.pl>
    <c...@b...prasowe.ksi> <opsdrqt3za4iukdk@krzysztofc>

    Dnia Fri, 03 Sep 2004 22:50:17 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > W 2000 roku w FAQ jeszcze nei bylo wzmianki o kodowaniu
    >
    > http://groups.google.com/groups?q=praca+oferowane&hl
    =pl&lr=&ie=UTF-8&selm=8qacib%243n3%241%40news.tpi.pl
    &rnum=1

    W czerwcu 2003 nie wiem, czy bylo kodowanie zapisane w FAQ, poniewaz jest
    link do uaktualnianych wersji, ale moderator wspomina wylacznie o postach
    w HTML, nie piszac o dyskryminacji kodowania.

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&t
    hreadm=bbsc6c%24ciq%241%40okapi.ict.pwr.wroc.pl&rnum
    =4&prev=/groups%3Fas_q%3Dpraca%2520oferowane%2520faq
    %26ie%3DUTF-8%26as_ugroup%3Dpl.praca.dyskusje%26as_s
    coring%3Dd%26lr%3D%26hl%3Dpl

    "Nie odpisuje na oferty zupelnie bez sensu (nie zwiazane z grupa),
    na wielokrotnie ponawiane oferty od firm, ktorym juz odpisalem
    (zwykle kilkakrotnie) na temat powodow odrzucenia,
    oraz na oferty typu ,,klikajac w banery zarobisz 3, 5, 25 tys zaleznie od
    tego
    ile czasu bedziesz klikal''.
    Aha. HTMLe ogladam tylko jak mam wyjatkowo dobry dzien. Zwykle trafiaja
    do kosza (i archiwum) przed przeczytaniem. Ale jest ich bardzo malo.

    Jesli oferta jest oferta pracy, jesli jest *z grubsza* zgodna z FAQ
    (http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ) i nie ukazala sie
    w ciagu dnia-dwu, oraz nie ma na nia odpowiedzi [na adres podany we From:
    obrany z nospamow!!!], to nalezy atakowac mnie mailem, wyslac przez inny
    NEWSserver a najlepiej jedno i drugie ;-).

    pozdrawiam

    romekk"

    Lza sie w oku kreci....Jak sie czyta o traktowaniu ogloszeniodawcow przez
    moderatora

    ": > a dostales informacje o odrzuceniu twojej oferty?
    :
    : A od kiedy to coś takiego jest praktykowane?
    : Jeszcze się nie spotkałem na pl.praca.oferowana...

    Tak jest na pl.praca.oferowane. Np gdy w temacie wiadomosci nie podales
    rodzaju pracy lub lokalizacji (np szczecin / zdalna)
    wowczas taka wiadomosc wroci do Ciebie za jakis czas ze stosownym
    komentarzem. Znam problem z doswiadczenia"

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##