PracaGrupypl.praca.dyskusje › POZNAN - Doktorant Politechniki szuka pracy.

  • 1. Data: 2004-10-10 18:13:23
    Temat: POZNAN - Doktorant Politechniki szuka pracy.
    Od: "Axmann1" <a...@v...pl>

    Witam.
    Jestem doktorantem PP, szukam pracy.
    Specjalność: mechanika, procesy i systemy produkcji.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-10 18:41:35
    Temat: Re: POZNAN - Doktorant Politechniki szuka pracy.
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 10 Oct 2004 20:13:23 +0200, "Axmann1" <a...@v...pl> wklepał(-a):

    >Witam.
    >Jestem doktorantem PP, szukam pracy.
    >Specjalność: mechanika, procesy i systemy produkcji.

    To powodzenia.

    A ja nie jestem doktorantem i mam na stole sezamki. Tak tylko chciałem się
    pochwalić.

  • 3. Data: 2004-10-11 07:30:07
    Od: Daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

    i toświadczy o tym ze wieczne studioweanie nie jest rozwiązanie
    problemów z pracą