PracaGrupypl.praca.dyskusjePOCZTA - ZAROBKI › Re: POCZTA - ZAROBKI
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: POCZTA - ZAROBKI
    Date: Tue, 17 Jul 2007 20:20:29 +0200

    W odpowiedzi na post z Tue, 17 Jul 2007 15:54:42 +0200, od foczka :

    > Witam,
    >
    > czy ktoś z Was orientuje się na jakim poziomie kształtują się zarobki w
    > Poczcie Polskiej na stanowisku specjalisty do obsługi klienta (czytaj "Pani
    > przy okienku") w woj. śląskim. Wiem że kokosów się tam nie zarabia, ale np.
    > czy można liczyć przynajmniej na 1000netto??

    raczej mniej, bo mogą dawać na początku 1200 brutto
    ale to też zalezy od poczty, bo są też takie poczty traktowane przez
    dyrekcję priorytetowo, gdzie pracownicy zarabiają 100-150zł więcej,
    najczęsciej nastawione są na klienta hurtowego

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net