PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: Fri, 6 Dec 2002 03:02:09 +0100

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asosuo$jbd$1@news.onet.pl...
> [...]

    Juz kiedys gdzies takie wyliczenie na oko robilem ;)
    i tez mi wyszlo cos miedzy 70-80%, oczywiscie im wiecej zarabiamy %podatkow
    placimy mniej :D

    > Bo tyle płaci każdy z nas podatku (jeśli jest na 1 progu podatkowym).
    > Podatek, to wszystkie obowiązkowe świadczenia na rzecz państwa. No i
    > niestety tyle wychodzi.

    > POprawka - zostawiamy wojsko, policję i niezbędną administrację. I tyle.
    > Podatek około 10% powinien wystarczyć. Lepszy byłby pogłówny+katastralny
    > co prawda, aler ludzie tego by nie kupili, obawiam się.

    No nie badzmy skapi 15%, panstwo msui byc jednak silne.

    > Jeżeli w cenę towarów nie będzie wliczona akcyza (bo w paliwie jest), to
    > wystarczy.

    > Ciekawe czemu są one z powoidzeniem realizowane na tym świecie?

    No nie zupelnie. To tylko ochlapy

    Chin?
    > Irlandia to całkiem dobry przykład. Hiszpania również. USA też.

    Tam tylko obnizono podatki od firm, zwlaszcza w irlandi. Podatki osobiste
    moga byc wysokie, tylko wazne jest aby podatek od firm byl dostepny dla
    malych podmiotow. W Polsce teraz to chyba minimum 50k kapitalu
    poczatkoweego.

    Za duze koszty, lepiej od poczatku wybudowa panstwo minimum. Po co sie
    cofac, kiedy swiat idzie wlasnie w tym kierunku(panstwa minimum)

    >Tyle, ze u nas mamy
    >
    > Co takiego jest w tych warunkach, poza lenistwem i 'sięnależy', co by
    > przeszkadzało?

    No coz, co do prostych i genialnych recept. Jak twierdzisz ze skoro to takie
    proste, to czemu nigdzie nie stosuje sie tego(tak wynikia z twoich posto,
    oczywiscie nie Adama P.). Ja ci na to mowie: wszyscy wiedza co trzeba robic
    by byc szczuplym, a jakos po ulicach wiecej sie przewala grubaskow nis
    szczupaskow ;). Po prostu latwiej jest nic nie robic, niz podejmowac trudne
    decyzje.