PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-04 00:35:57
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Nie chce mi się szukać, ale napisałeś, iż jesteś lepszy bo ty masz prace, a
    > ktoś tam nie. To Twoje słowa. Jeśli mówimy o przydatności to fakt, każdy ma
    > predyspozycje do czego innego.

    Zgadza się. Jestem lepszy w konkretnej dziedzinie, jaką jest praca.

    > sprawdziłem i gdzie będę szczęśliwy. Czy ma kwalifikacje? Mam jak mało kto i
    > doświadczenie również.
    Nie - to Tobie się tak wydaje.

    > I mam również świadomość iż prace dostane przez
    > znajomości i teraz staram się odnawiać stare (z poprzedniej pracy) kontakty.
    > Jak się uda to będę mógł powiedzieć, iż dzięki kwalifikacjom i odrobinie
    > znajomości dostałem dobrą posadę, ale bez znajomości będzie to raczej nie
    > wykonalne. Rozumiesz?

    No i/ To wszystko, co masz to właśnie kwalifikacjie. Ja na przykład nie
    używam znajomości.

    > Być może, a byc możę jest na odwrót..... również bez komentarza.
    Zauważ, że powyższe zdanie jest zerotreściowe (chodzi o moje) - nie
    zawiera żadnej wartości. WIęc nie wiadomo, czy brakuje Ci do mnie w
    górę, czy w dół, ani też ni ma żadnej skali, która by określiła co to
    jest 'wiele'.
    To klasyczny test nastawienia rozmówcy.

    > Ależ proszę jestem gotów na spotkanie w sądzie.
    Ależ napisałem coś powyżej? Sądy są wystarczająco zapchane durnymi
    sprawami.

    --